٧٠ درصد از پروژه ساختمان دانشگاه مهدویت به پایان رسید
٧٠ درصد از پروژه ساختمان دانشگاه مهدویت به پایان رسید

به گزارش پگاه خبر؛حجت‌الاسلام علیرضا حدائق صبح شنبه در نشستی خبری بیان کرد: ٧٠ درصد از ساختمان در حال احداث دانشگاه مهدویت به پایان رسیده و با توجه به مشارکت‌های مردمی می‌توان گفت که می‌توان دو طبقه اصلی آن را به بهره برداری رساند. مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) استان فارس در بخش […]

به گزارش پگاه خبر؛حجت‌الاسلام علیرضا حدائق صبح شنبه در نشستی خبری بیان کرد: ٧٠ درصد از ساختمان در حال احداث دانشگاه مهدویت به پایان رسیده و با توجه به مشارکت‌های مردمی می‌توان گفت که می‌توان دو طبقه اصلی آن را به بهره برداری رساند.
مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان در تلاش هستند تا مسیر الهی را دچار مشکل کنند اما وعده خداوند آن است که هیچگاه مسیر الهی دچار مشکل نخواهد شد.
وی اضافه کرد: دشمنان از زمان صدر اسلام تاکنون در تلاش هستند تا به اسلام خدشه وارد شود ولی شاهد هستیم دشمنان همواره ناکام بوده‌اند.
به گفته این مسئول با توجه به تبلیغاتی که دشمنان علیه جهان اسلام داشته‌اند باید برنامه ریزی دقیقی برای خنثی کردن این خرابکاری‌ها وجود داشته باشد البته با توجه به حجم و ابعاد تبلیغات دشمنان فعالیت‌های تبلیغی اسلام بیش از هر زمان دیگر سخت است ولی باید این اقدام را انجام نمود.
حدائق تصریح کرد: اگر فرمان خداوند را اجرایی کنیم باید منتظر تحقق دولت جهانی امام زمان (عج) بود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

٧٠ درصد از پروژه