نوروز امسال باپویش ملی خانه تکانی و مدیریت مصرف آب
نوروز امسال باپویش ملی خانه تکانی و مدیریت مصرف آب

به گزارش پگاه خبر؛محمدامین آبادیان، امروز (شنبه ۲۱ اسفند) با تاکید بر لزوم مصرف بهینه آب در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف آب در آستانه نوروز، شهروندان شیرازی را به توجه به پویش ملی «خانه تکانی و مدیریت مصرف آب» دعوت می کنیم. مدیر روابط عمومی آبفا شیراز افزود: اصلاح الگوی رفتاری خانواده […]

به گزارش پگاه خبر؛محمدامین آبادیان، امروز (شنبه ۲۱ اسفند) با تاکید بر لزوم مصرف بهینه آب در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف آب در آستانه نوروز، شهروندان شیرازی را به توجه به پویش ملی «خانه تکانی و مدیریت مصرف آب» دعوت می کنیم.
مدیر روابط عمومی آبفا شیراز افزود: اصلاح الگوی رفتاری خانواده ها در قبال مسئله آب از پیامدهای مطلوب مشارکت در این پویش است و موجب مقابله با افزایش بی رویه مصرف آب در حوزه خانگی می شود.
وی با اشاره به آگاه سازی خانواده ها و به ویژه بانوان در خصوص مصرف بهینه آب بیان کرد: در پویش ملی «خانه تکانی و مدیریت مصرف آب»، اصلاح الگوی رفتاری خانواده ها در موضوع مصرف آب مورد توجه است و دعوت می کنیم تا همگی با شعار «من مراقب آب هستم» در این پویش ملی شرکت کنند.
آبادیان تاکید کرد: از شهروندان می خواهیم در انجام خانه تکانی به زمان بندی مناسب استفاده از آب نیز توجه کنند تا در روزهای پایانی سال با افت فشار یا قطعی آب مواجه نشویم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

نوروز امسال باپویش ملی