اولین هتل پنج ستاره در شهر جدید صدرا ساخته می شود
اولین هتل پنج ستاره در شهر جدید صدرا ساخته می شود

به گزارش پگاه خبر؛عزیزالله روشن،سرپرست شرکت عمران شهرصدرا، امروز (شنبه ۲۱ اسفند) در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقدام ملی ساخته می شود که از این تعداد سه هزار و ۴۰۰ قرارداد بستیم و برای ۲ هزار و ۵۰۰ واحد با بنیاد مسکن تفاهم نامه داریم. سرپرست شرکت عمران شهر […]

به گزارش پگاه خبر؛عزیزالله روشن،سرپرست شرکت عمران شهرصدرا، امروز (شنبه ۲۱ اسفند) در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقدام ملی ساخته می شود که از این تعداد سه هزار و ۴۰۰ قرارداد بستیم و برای ۲ هزار و ۵۰۰ واحد با بنیاد مسکن تفاهم نامه داریم.
سرپرست شرکت عمران شهر صدرا افزود: ۳۵ هکتار نیز تغییر کاربری داده شده است که چهار هزار واحد مسکن در آن جانمایی خواهد شد و در شهر جدید «تابناک» لامرد فارس ۲۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در آن جانمایی می شود.
وی اضافه کرد: ۱۲۶ هزار ثبت نامی نهضت ملی داریم که در حال پالایش است و فعلا زمینی برای نهضت ملی که سری دوم که در حال پالایش است نداریم اما چهار شهرک اقماری شیراز شامل داریون، بیضا کهمره و سروستان در کارگروه مصوب شده است و در شورای برنامه ریزی استان در این هفته مصوب خواهد شد.
روشن اعلام کرد: در شرق صدرا ۴۹۶ هکتار درخواست الحاق به منطقه کرده ایم و پیش از آن یک زمین ۵۰۰ هکتاری در غرب صدرا (فاز سه) الحاق شده بود که فعلا تغییر کاربری نشده و در زمین درخواستی مجموعا ۶۰ هزار واحد قابل پیش بینی است.
وی ادامه داد: برای مسکن مهر که ساخت ۲۵ هزار واحد شروع شده بود ۴۰۰ واحد باقی مانده که با تحویل این طرح ظرف ۶ ماه آینده به اتمام می رسد.
روشن با اشاره به راه های ارتباطی صدرا با شیراز و آزادراه و بزرگراه ها نیز گفت: محور شهرک گلستان به صدرا بهسازی شده و محور ورودی دوکوهک به صدرا نیز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در محور شیراز-اصفهان به صدرا روشنایی تامین شده و پیشرفت ۹۰ درصدی داشته است.
وی افزود: محور قره پیری با اعتبار بالغ بر یک هزار میلیون ‌در حال اجراست که تملک های آن باید تکمیل شود و بخشی را شهرداری و راه و شهرسازی باید انجام دهد و این محور تاکنون ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در ۲ کیلومتر آخر محور مالکان جلوی کار ما را گرفته اند که باید اقدامات لازم آن به انجام برسد.
سرپرست شرکت عمران شهر صدرا تاکید کرد: باید راه ارتباطی از آزادراه بگیریم که در غرب صدرا قرار می گیرد که در حال طراحی است که در سال آتی به مناقصه خواهد رفت.
وی اعلام کرد: در شهرهای جدید کشور پروژه های شاخص اجرا می شود اما اولین هتل پنج ستاره به نام هتل «رز» در شهر جدید صدرا ساخته می شود که ۲۲ بهمن سال آتی افتتاح خواهد شد و اعلامیه برای جذب نیرو نیز زده است و اقدام موثری در ایجاد اشتغال در شهر صدرا به شمار می رود.
روشن افزود: بیمارستان پیوند اعضا و مجموعه ای از دانشکده ها در شهر صدرا در حال شکل گیری است و بیمارستان سوختگی در حریم شهر صدرا از پتانسیل جذب مسافر و اسکان در این شهر است و برای استقرار ادارات زمین رایگان در صدرا در نظر می گیریم.
وی اضافه کرد: شرکت عمران ۱۴ مسجد در شهر صدرا و ۱۲ مدرسه ساخته است و جمعیت شهر صدرا که در سال ۹۰ حدود ۴۰ هزار نفر بود  اکنون به ۲۰۰ هزار نفر رسیده و افق جمعیت ۴۱۰ هزار نفر است که باید حوزه اشتغال زایی برای این جمعیت در انجام امور را مورد توجه قرار دهیم.
روشن عنوان کرد: قطب صنعتی از سمت دوکوهک در صدرا داریم و اوایل سال آینده مجموعه ای برای بخش صنعتی صدرا آماده خواهد شد و برای ساکنان صدرا به فکر ایجاد اشتغال نیز هستیم و ایجاد سایتی برای آموزش فنی حرفه ای فارس در شهر صدرا برای آموزش های حرفه ای و ایجاد اشتغال را نیز در نظر گرفته ایم.
وی ادامه داد: احداث مجتمع ورزشی بزرگ‌ در خیابان البرز شهر صدرا، اجرای ۲ پروژه وزارت دفاع، پنج پروژه سپاه و یک پروژه نیروی انتظامی در حال ساخت و راه اندازی سالن ۲ هزار نفری فوتسال صدرا از دیگر اقدامات مطلوب انجام شده است.
روشن اعلام کرد: از سمت شمال صدرا ایجاد راه ارتباطی به بیضا را در نظر داریم و راه، ورودی از سمت دوکوهک چهار بانده می شود و تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/ناصراشرف

اولین هتل پنج ستاره