مدیران نسبت به رفع نیازمندی‌های مردم همت کنند
مدیران نسبت به رفع نیازمندی‌های مردم همت کنند

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه در بازدید از موکب مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) و دیدار مردمی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات آنها اظهارداشت: یکی از اقدامات بسیار خوب و عمیقی که در راستای فرهنگ اهل بیت شکل گرفته توجه به رفع نیازها و مشکلات مردم است. استاندار فارس با بیان اینکه مسئولان […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه در بازدید از موکب مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) و دیدار مردمی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات آنها اظهارداشت: یکی از اقدامات بسیار خوب و عمیقی که در راستای فرهنگ اهل بیت شکل گرفته توجه به رفع نیازها و مشکلات مردم است.
استاندار فارس با بیان اینکه مسئولان در استان و کشور باید به فرمایشات اهل بیت بیشتر عمل کنیم، افزود: اینکه توجه بیشتری به رفع نیازمندی‌های مردم شود و بدانیم که بالاترین عبادت نزد خداوند رسیدگی به مشکلات مردم و رفع حوائج مردم است.
وی با اشاره به فرمایش حضرت امام حسین(ع) مبنی بر اینکه رفع حوائج مردم از بزرگترین نعمت‌ها است، بیان کرد: مدیران تا جایی که می‌توانند مشکلات را حل کنند البته همه مشکلات با سرعت قابل رفع نیست اما همین که تلاش کنند مردم راضی خواهند بود.
استاندار فارس با بیان اینکه این موکب از سوم شعبان شروع شده و تا نیمه شعبان برقرار است، عنوان کرد: از مدیران خواسته شده که با حضور خود نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام شود.

انتهای پیام/سمیه یگانه

مدیران نسبت به رفع