تیم‌های میانه پا به زمین خواهند گذاشت
تیم‌های میانه پا به زمین خواهند گذاشت

به گزارش پگاه خبر؛هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، امروز (شنبه) با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های تهران، تبریز و شیراز به پایان می‌رسد. بعد از انجام ۵ مسابقه‌ای که روز گذشته انجام شده بود، در مسابقات امروز خبری از رقابت مدعیان قهرمانی نیست و تیم‌های میانه و انتهای جدول پا به زمین خواهند […]

به گزارش پگاه خبر؛هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، امروز (شنبه) با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های تهران، تبریز و شیراز به پایان می‌رسد. بعد از انجام ۵ مسابقه‌ای که روز گذشته انجام شده بود، در مسابقات امروز خبری از رقابت مدعیان قهرمانی نیست و تیم‌های میانه و انتهای جدول پا به زمین خواهند گذاشت.

هوادار در ۵ هفته گذشته به ۳ برد و دو تساوی دست پیدا کرده است. این تیم هفته گذشته آلومینیوم را از پیش‌رو برداشت. هوادار با روند رو به رشدی که در نیم فصل دوم در پیش گرفته تقریباً  خودش را از تیم‌های انتهای جدول جدا کرده و بدون خطر و با آرامش برای پایان نخستین فصل حضورش در لیگ برتر به رقابت می‌پردازد. مس اما حریف سختی برای این تیم تهرانی به حساب می‌آید. این تیم با ۳۴ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان به حساب می‌آید.

مدعیان دیروز، به ناکامان فصل جاری تبدیل شده‌اند. هر دو تیم آنطور که انتظار می‌رفت تا اینجای مسابقات نتیجه نگرفته‌ و به نوعی از کسب عنوان و سهمیه آسیا دور شده‌اند. در این بین فولاد به نسبت شرایط بهتری را تجربه می‌کند. تیم تحت هدایت جواد نکونام با خرید‌های خوبی که در نیم فصل داشت، قهرمان سوپر جام شد و در نیم فصل شرایط پایداری را تجربه کرد هرچند این تیم بازی هفته پیش خود مقابل ذوب‌آهن را واگذار کرد. در آن سو تراکتور در شرایط نرمالی قرار ندارد. این تیم با ۱۷ امتیاز در رده هشتم ایستاده و برای اینکه خودش را از انتهای جدول جدا کند نیاز به ۳ امتیاز دارد.

با وجود فاصله ۶ امتیازی بین تیم‌ها، دو تیم در جدول همسایه هستند. فجرِ ۱۵ امتیازی در رتبه چهاردهم قرار دارد و شهر خودروی ۹ امتیازی در رده شانزدهم. فجر بعد از اینکه پس از سال‌ها دوباره به لیگ برتر بازگشته، شرایط خوبی ندارد و برای بقا باید امتیازات بیشتری کسب کند. روند تیم شیرازی، منجر به برکناری علی اصغر کلانتری شد و در این بازی قرار است مهرزاد معدنچی هدایت این تیم را در دست بگیرد. در آن سو باشگاه مشهدی بعد از تغییر نام دوباره، یک بار دیگر با نام اسبقش در لیگ ظاهر خواهد شد تا این دیدار را مصاف متحول‌شده‌های لیگ نام بگذاریم. این تیم در انتهای جدول گزینه نخست برای سقوط به لیگ دسته اول به حساب می‌آید.

انتهای پیام/ناصراشرف

تیم‌های میانه