عملیات آزادسازی حریم و بستر رودخانه های استان
عملیات آزادسازی حریم و بستر رودخانه های استان

مدیرعامل آب منطقه ای فارس از شروع عملیات آزادسازی حریم و بستر رودخانه های استان فارس خبر داد.

به گزارش پگاه خبر؛به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای فارس، کارگروه آزادسازی تصرفات بستر و حریم رودخانه های شرکت آب منطقه ای فارس با کلیه اعضا بصورت فوق العاده تشکیل جلسه داد.
سیاوش بدری در این جلسه اظهار کرد: اجرای احکام و دستورات قضایی اخذ شده در خصوص آزاد سازی تصرفات بستر و حریم رودخانه ها از صبح روز یکشنبه پانزدهم اسفند ماه آغاز می شود.
بدری گفت : در جلسه کارگروه آزادسازی رفع تصرفات ، تیم سه نفره ای از کارشناسان مجرب شرکت با تخصص های فنی، حقوقی و مستند ساز انتخاب شدند که بلافاصله با صدور ابلاغ ماموریت خودشان را در سطح استان شروع می کنند .
ایشان اضافه کرد : این شرکت در راستای وظایف محوله ضمن هماهنگی با دادگستری محترم استان ، دادستانی محترم استان و شهرستانها با اخذ دستورات قضایی به آزادسازی بستر و حریم رودخانه ها با اولویت دستگاههای اجرایی متخلف ادامه خواهد داد .
بدری در پایان خاطر نشان کرد: حریم و بستر رودخانه ها بر اساس قانون جز انفال بوده و متعلق به دولت جمهوری اسلامی می باشد بنابراین همکاری کلیه دستگاههای اجرایی و مردم شریف استان را در اجرای مطلوب این ماموریت خطیر خواستار شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای فارس از عملیات موفقیت آمیز آزادسازی حریم و بستر رودخانه های شهرستان سپیدان خبر داد.
کریمی مزیدی گفت :اجرای احکام و دستورات قضایی اخذ شده در خصوص آزاد سازی تصرفات بستر و حریم رودخانه ها از صبح روز یکشنبه پانزدهم اسفند ماه آغاز و به لطف خداوند منان تا کنون نزدیک به ده هکتار از بستر و حریم رودخانه چله گاه رهاسازی شده است.
وی افزود: عملیات آزادسازی بصورت جهادی و پس از هماهنگی های لازم و صدور ابلاغ اکیپ ویژه توسط مدیرعامل شرکت متشکل از کارشناسان خبره سه نفره درمعیت نماینده دادستان و نیروهای انتظامی در حال انجام وظیفه هستند.
کریمی مزیدی در پایان اشاره کرد: به کلیه دستگاههای اجرایی و افراد حقیقی که بسترو حریم رودخانه های سراسر استان را غیر قانونی تصرف و ساخت و ساز کرده اند هشدار داد شخصا اقدام به رهاسازی متصرفات غیر مجاز نمایند در غیر اینصورت با اخذ دستور قضایی اقدام لازم انجام و متصرف به محاکم قضایی معرفی می گردد.

انتهای پیام/

عملیات آزادسازی