خدمات قضایی استان در تعطیلات نوروزارائه می شود
خدمات قضایی استان در تعطیلات نوروزارائه می شود

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام سید کاظم موسوی، امروز (جمعه ۲۰ اسفند) در افتتاح دادگاه بخش «شش ده» و «قره بلاغ» شهرستان فسا گفت: گسترش خدمت رسانی به مردم موجب حفظ دستاورد های انقلاب و خون شهدا می شود. رئیس کل دادگستری فارس افزود: همت مردم ، مسئولان و خیران در تاسیس دادگاه عمومی این بخش قابل […]

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام سید کاظم موسوی، امروز (جمعه ۲۰ اسفند) در افتتاح دادگاه بخش «شش ده» و «قره بلاغ» شهرستان فسا گفت: گسترش خدمت رسانی به مردم موجب حفظ دستاورد های انقلاب و خون شهدا می شود.
رئیس کل دادگستری فارس افزود: همت مردم ، مسئولان و خیران در تاسیس دادگاه عمومی این بخش قابل تحسین است اما نباید بهانه ای برای تشکیل پرونده و افزایش دعاوی حقوقی و کیفری شود و مردم منطقه تا حد امکان اختلافات خود را در شورای حل اختلاف، موسسات داوری و سایر نهادهای شعبه قضایی حل و فصل کنند.
وی اضافه کرد: دادگاه یک نهاد بی طرف، مستقل و غیر سیاسی است و برای اجرای بهتر قانون، توسعه امنیت و خدمت رسانی به مردم با سازمان ها تعامل  میکند.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به زیرساخت های مناسب ارتباطات الکترونیکی در حوزه های قضایی فارس گفت: این زیرساخت های مطلوب موجب امکان استان برگزاری جلسات رسیدگی غیر حضوری و دادرسی های بدون کاغذ شده و باید تلاش کنیم ارائه خدمات قضایی الکترونیکی به یک فرهنگ و روند معمول تبدیل شود.
وی ادامه داد: در خصوص رسیدگی به تصرفات غیر قانونی اراضی و منابع طبیعی و حفر چاه های غیر مجاز باید به حفظ آنها برای نسا آینده توجه کنیم و حفاظت از منابع ملی و پیشگیری از تعرضات از اولویت های مهم در حوزه های قضایی سراسر استان است.
رئیس کل دادگستری فارس اعلام کرد: در تعطیلات نوروز ارائه هیچ یک از خدمات قضایی در استان فارس تعطیل نخواهد بود و در قالب واحدهای کشیک در دادسراها و دادگاه های سراسر استان  به مراجعان ارائه می شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

خدمات قضایی استان