قدرت و قوت ملی موجب استحکام یک ملت می شود
قدرت و قوت ملی موجب استحکام یک ملت می شود

به گزارش پگاه خبر؛حجت ‌الاسلام عبدالرضا محمودی، امروز (جمعه ۲۰ اسفند) در خطبه‌ های نماز جمعه شیراز گفت: انتقاد پذیری در پی عدم خود برتر بینی حاصل می شود و مدیران ما باید ضمن برخورداری از فروتنی، انتقاد پذیر باشند. امام جمعه موقت شیراز افزود: مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی باشند و مدیران انقلابی همواره به صدا […]

به گزارش پگاه خبر؛حجت ‌الاسلام عبدالرضا محمودی، امروز (جمعه ۲۰ اسفند) در خطبه‌ های نماز جمعه شیراز گفت: انتقاد پذیری در پی عدم خود برتر بینی حاصل می شود و مدیران ما باید ضمن برخورداری از فروتنی، انتقاد پذیر باشند.
امام جمعه موقت شیراز افزود: مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی باشند و مدیران انقلابی همواره به صدا و مطالبات این مردم گوش فرا می دهند و در دین اسلام بر عدم خود برتر بینی همواره تاکید شده است.
وی در خطبه‌ های دوم نماز شیراز نیز با تبریک میلاد حضرت علی ‌اکبر(ع) و روز «جوان» بیان کرد: توجه به جوان گرایی موجب سربلندی جامعه می شود و از دوران دفاع مقدس تاکنون مسئولیت هر زمان بر عده جوانان بود شاهد موفقیت های بیشتری بودیم.
حجت ‌الاسلام محمودی ادامه داد: موفقیت در هو افضا و پرتاب ماهواره «نور ۲» نیز از برکات جوان گرایی است و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر واگذاری مسئولیت ها به جوانان همواره تاکید ویژه دارند.
امام جمعه موقت شیراز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با خبرگان رهبری گفت: تاکید بر قدرت و قوت ملی موجب استحکام یک ملت می شود و قدرت و قوت ملی موجب می شود تا ملت از هیاهوی بیگانه نهراسند و در معرض استعمار قرار نگیرند.
وی تاکید کرد: دستگاه ‌ها باید برای کسب قدرت ملی مشارکت کنند و فکر و اندیشه از ویژگی ‌های کسب قدرت ملی است و اندیشه‌ ورزی به عنوان یک مهارت باید در جامعه نهادینه شود و در این راه علم  و فناوری و امنیت نیز به کسب قدرت ملی منجر می شود.
امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: اقتصاد و رفاه عمومی شاخصه‌ دیگر قدرت ملی به شمار می رود و در روابط بین‌الملل نیز باید مقتدرانه عمل کنیم.
وی با اشاره به نظارت مجلس شورای اسلامی بر بودجه نیز گفت: نمایندگان مردم  در تخصیص بودجه باید نگاه واقع گرایانه داشته باشند و به تناسب فشار اقتصادی برای مردم و اقشار ضعیف غیرقابل تحمل شده است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

قدرت و قوت ملی