اتصال ۲ هزار و ۲۵۶ نفر از روستائیان استان به شبکه ملی اینترنت پرسرعت
اتصال ۲ هزار و ۲۵۶ نفر از روستائیان استان به شبکه ملی اینترنت پرسرعت

به گزارش پگاه خبر؛حمید سلیمان پور،سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری فارس،گفت: با ایجاد ۳ سایت جدید و ارتقای ۲ سایت موجود توسط همراه اول و ایرانسل، دسترسی ۷ روستای جدید استان فارس در شهرستان‌های لارستان، سروستان، خرامه و کازرون به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت سیار فراهم شده است. سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری […]

به گزارش پگاه خبر؛حمید سلیمان پور،سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری فارس،گفت: با ایجاد ۳ سایت جدید و ارتقای ۲ سایت موجود توسط همراه اول و ایرانسل، دسترسی ۷ روستای جدید استان فارس در شهرستان‌های لارستان، سروستان، خرامه و کازرون به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت سیار فراهم شده است.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، روستا‌های متصل شده از طریق ساخت ۲ سایت جدید توسط همراه اول را روستای علی آباد از توابع شهرستان لارستان و روستای قنبری از توابع شهرستان سروستان و روستا‌های ارتقا یافته توسط همراه اول را روستا‌های چشمه، ولی آباد والی و اسلام آباد از توابع شهرستان خرامه و روستا‌های پشت پر سلیمان و آب میک از توابع شهرستان کازرون ذکر کرد.
سلیمان پور همچنین از اتصال روستای احمدآباد کربال به شبکه ملی اطلاعات توسط ایرانسل و از طریق احداث یک سایت جدید خبر داد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، میزان اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این طرح‌ها را مبلغ ۸۰ میلیارد ریال از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

اتصال ۲ هزار