هفتمین رویدادظرفیت استارتاپ‌ واحد‌های دانش‌بنیان برای افزایش بهره‌وری تولید
هفتمین رویدادظرفیت استارتاپ‌ واحد‌های دانش‌بنیان برای افزایش بهره‌وری تولید

به گزارش پگاه خبر؛معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به حمایت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها اشاره و گفت: واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط بیشتر از گذشته نیازمند استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها و واحد‌های دانش بنیان برای افزایش بهره وری تولید هستند. شهرام کمال‌زاده یکی از مأموریت‌های این شرکت در راستای تقویت و […]

به گزارش پگاه خبر؛معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به حمایت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها اشاره و گفت: واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط بیشتر از گذشته نیازمند استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها و واحد‌های دانش بنیان برای افزایش بهره وری تولید هستند.
شهرام کمال‌زاده یکی از مأموریت‌های این شرکت در راستای تقویت و حمایت از صنایع و رفع موانع تولید را حمایت از رویداد‌های استارتاپی اعلام کرد و گفت: در این زمینه تاکنون ۷رویداد استارتاپی باحمایت این شرکت برگزار شده است.
او گفت: برگزاری رویداد‌های استارتاپی به منظور جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها و تسهیل انجام فرایند رشد آن‌ها در بازار در اولویت برنامه‌های حمایتی این شرکت قرار دارد.
به گفته معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، با توجه به تحولات روز افزون در فناوری‌ها، واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط بیشتر از گذشته نیازمند استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها و واحد‌های دانش‌بنیان برای افزایش بهره‌وری تولید هستند.
کمال‌زاده گفت: تاکنون شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از ۱۵۰ گروه برگزیده استارتاپی حمایت کرده است.
او می‌گوید: در شش دوره قبلی، رویداد‌های استارت آپی که باحمایت این شرکت برگزار شده، با ارزش ریالی بیش از ۷۰ میلیارد ریال قرارداد، بین شرکت‌های ارائه دهنده استارتاپ با واحد‌های صنعتی منعقد شده است.
کمال‌زاده افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از طرح‌های فناورانه در واحد‌های صنعتی حمایت می‌کند.
او به برگزاری این رویداد استارتاپی با اشاره به حضور برخط اساتید دانشگاه و شرکت‌های دانش بنیان از سراسر کشور از طریق فضای مجازی در این رویداد اشاره و گفت: در این رویداد شتابی بیش از ۲۰ استاد دانشگاه و شرکت فناور آمادگی خود را برای رفع نیاز صنایع کوچک و متوسط استان اعلام کردند.
کمال‌زاده گفت: از یک ماه پیش فرایند شناسایی نیاز‌های صنایع کوچک و متوسط استان در ۳۱ محور آغاز و فهرست این نیاز‌ها به شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه‌ها و هسته‌های فناور برای بررسی ارسال شد.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ث، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه را از اهداف برگزاری این رویداد برشمرد و گفت: صنایع غذایی، بسته بندی، گیاهان دارویی و بهداشتی، نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع شیمیایی و فلزی از محور‌های این رویداد شتابی بود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

هفتمین رویدادظرفیت