عرصه‌ منابع طبیعی در طرح نهضت ملی جهش مسکن استفاده می شود
عرصه‌ منابع طبیعی در طرح نهضت ملی جهش مسکن استفاده می شود

به گزارش پگاه خبر؛علی محمد کریمی در حاشیه نشست اعضای شورای مسکن شهرستان قیروکارزین گفت: زمین مورد نیاز برای اجرای حداقل ۱۲۵۳ واحد مسکونی در شهر قیر، ۵۱۲ واحد در شهر کارزین، ۳۳۶ واحد در امام شهر، ۲۷۴ واحد در شهر مبارک آباد و ۱۲۰ واحد در شهر افزر باید به سرعت مشخص شود. این […]

به گزارش پگاه خبر؛علی محمد کریمی در حاشیه نشست اعضای شورای مسکن شهرستان قیروکارزین گفت: زمین مورد نیاز برای اجرای حداقل ۱۲۵۳ واحد مسکونی در شهر قیر، ۵۱۲ واحد در شهر کارزین، ۳۳۶ واحد در امام شهر، ۲۷۴ واحد در شهر مبارک آباد و ۱۲۰ واحد در شهر افزر باید به سرعت مشخص شود.
این مقام مسئول گفت: قسمتی از زمین‌های مورد نیاز تا کنون در شهر‌های پنچ گانه شهرستان قیروکارزین مشخص و تعیین تکلیف شده است و در صورت عدم وجود زمین به میزان کافی از عرصه‌های منابع طبیعی جدید برای استفاده در طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن استفاده خواهد شد.
او با تاکید بر اینکه در راستای اجرایی شدن سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم در بخش مسکن شامل مسکن محرومین، مسکن کارکنان دولت و سایر اقشار اجتماعی با محوریت قانون جهش تولید مسکن همه مدیران ملزم به ارائه زمین‌های خود هستند، گفت: در صورت عدم تمکین از این قانون با مدیران و دستگاه‌های اجرایی متخلف برخورد‌های قانونی صورت می‌گیرد.
کریمی با اشاره به اینکه تحقق قانون جهش تولید مسکن منحصر به فرد‌ترین مسئله و دستور کار دولت مردمی و انقلابی است، گفت: نهضت ملی مسکن یک حرکت جمعی و جهادی است و به منظور تسهیل امور بسیاری از اختیارات از جمله تعیین محل مناسب زمین به فرماندار تفویض شده است.

انتهای پیام/ناصر اشرف

عرصه‌ منابع طبیعی