شیراز قطب گردشگری درکشور، یک شهر امن با استاندارد ایمنی خواهد بود
شیراز قطب گردشگری درکشور، یک شهر امن با استاندارد ایمنی خواهد بود

 به گزارش پگاه خبر؛سردار رسول رحیمی معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور با اصنافی شهردار شیراز و اعضای شورای شهر شیراز دیدار و گفتگو کرد. معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵ هزار شهید استان فارس و اعیاد ماه شعبان به تبیین مفهوم […]

 به گزارش پگاه خبر؛سردار رسول رحیمی معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور با اصنافی شهردار شیراز و اعضای شورای شهر شیراز دیدار و گفتگو کرد.

معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵ هزار شهید استان فارس و اعیاد ماه شعبان به تبیین مفهوم پدافند غیرعامل پرداخت و افزود : همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند، پدافند غیرعامل یک امر مستمر و همیشگی است.

سردار رحیمی گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان فارس تهیه و رونمایی شده و در حال اجرا است و اگر این طرح برای شهر شیراز دنبال و عملیاتی شود، بسیاری از مشکلات شهر حل خواهد شد.

وی افزود: عمده ماموریت های پدافند غیرعامل به مباحث پیشگیری می پردازد و باید این مهم در جهت مصون سازی زیرساخت ها بکار گرفته شود.

معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: انتظار ما این است که با اجرای طرح جامع استان فارس، شیراز علاوه بر قطب گردشگری در استان و کشور، یک شهر امن با استانداردهای ایمنی بالا باشد.

در پایان این نشست حکم ریاست شورای پدافند غیرعامل شهر شیراز با امضا استاندار فارس به شهردار شیراز اعطا شد.

انتهای پیام/ناصر اشرف

شیراز قطب گردشگری