واگذاری ۴۵ هکتار زمین دولتی سال ۱۴۰۰ در استان به سرانه غیر مسکونی
واگذاری ۴۵ هکتار زمین دولتی سال ۱۴۰۰ در استان به سرانه غیر مسکونی

به گزارش پگاه خبر؛محمودرضا طالبان دوشنبه ۱۶ اسفند به خبرنگاران گفت: این میزان زمین به کاربری غیر مسکونی شامل اداری-آموزشی و فرهنگی، باغات، تاسیسات شهری تجاری، تفریحی و توریستی، خدماتی، درمانی و بهداشتی، کارگاهی، صنعتی، مذهبی، نظامی و انتظامی و ورزشی واگذار شده است. طالبان خاطرنشان کرد: این واگذاری ها در شهرهای آباده ، آباده […]

به گزارش پگاه خبر؛محمودرضا طالبان دوشنبه ۱۶ اسفند به خبرنگاران گفت: این میزان زمین به کاربری غیر مسکونی شامل اداری-آموزشی و فرهنگی، باغات، تاسیسات شهری تجاری، تفریحی و توریستی، خدماتی، درمانی و بهداشتی، کارگاهی، صنعتی، مذهبی، نظامی و انتظامی و ورزشی واگذار شده است.
طالبان خاطرنشان کرد: این واگذاری ها در شهرهای آباده ، آباده تشک، ارسنجان ، بوانات، پاسارگاد، جهرم، زرین دشت، خاوران، داراب، سپیدان، شیراز، فراشبند، فسا، کازرون، مرودشت و نی ریز انجام شده است.
وی در خصوص واگذاری ۱۰۰ قطعه زمین مسکونی  به اقشار ویزه نیز افزود: در راستای قوانین مربوطه و با هدف حمایت و تسهیل زندگی ایثارگران دفاع مقدس تعداد ۱۰۰ قطعه زمین مسکونی در شهرهای آباده، آباده تشک، استهبان، خرمبید، داراب، شیراز، فسا، کازرون، مرودشت و نی ریز واگذار شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس اضافه کرد: واگذاری این ۴۵ هکتار با قیمت کارشناسی روز توسط کارشناسان رسمی دادگستری  و مطابق با ضوابط قانونی از طریق مزایده و فراخوان عمومی انجام شده است.

انتهای پیام/ناصر اشرف

واگذاری ۴۵ هکتار