مجتمع ایثار به یاد شهدا سبز شد/۳۰۰ درخت به یاد ۳۰۰ شهید
مجتمع ایثار به یاد شهدا سبز شد/۳۰۰ درخت به یاد ۳۰۰ شهید

به‌گزارش پگاه خبر؛آیین کاشت نهال ایثار به نیت شهدای گرانقدر با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز ، شهرداری منطقه چهار در مجتمع فرهنگی، رفاهی و ورزشی ایثار برگزار شد. به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و هفته درختکاری به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر، آیین کاشت ۳۰۰ […]

به‌گزارش پگاه خبر؛آیین کاشت نهال ایثار به نیت شهدای گرانقدر با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز ، شهرداری منطقه چهار در مجتمع فرهنگی، رفاهی و ورزشی ایثار برگزار شد.

به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و هفته درختکاری به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر، آیین کاشت ۳۰۰ اصله نهال با نام و یاد شهیدان توسط شهرداری منطقه چهار، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز و با همکاری مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار واقع در محدوده شهرداری منطقه چهار با حضور خانواده معزز شهدا برگزار شد.

حسام الدین اسدزاده شهردار منطقه چهار با تاکید بر اینکه امنیت و آسایش جامعه مرهون قطره قطره خون شهداست گفت: با توجه به قرارگیری در هفته درختکاری به همین مناسبت در مجتمع فرهنگی ایثار و به پاسداشت مقام شهدا و ۳۰۰ شهید بزرگوار این منطقه، ۳۰۰ درخت نارنج غرس گردید.

شهردار منطقه چهار خاطر نشان کرد: هر یک درخت به نام یک شهید بزرگوار نامگذاری شده که بتوانیم با نگاه کردن به اسم شهدا قطره ای از زحمات و رشادت این بزرگواران را در ذهن خود تداعی و ارج بنماییم.

انتهای پیام/ناصر اشرف

مجتمع ایثار