تشکیل و حفظ خانواده یکی از سیاست‌های اصلی در استان فارس است
تشکیل و حفظ خانواده یکی از سیاست‌های اصلی در استان فارس است

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه گفت:تشکیل خانواده موجب ایجاد مسئولیت بیشتری در فرد می‌شود و حتی دانشجویان متاهل نیز با مسئولیت بیشتر در درس خواندن موفق‌تر عمل می‌کنند. نماینده عالی دولت در استان فارس با یادآوری نقش مهم مساجد در تعالی جامعه گفت: در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش اقدامات شهرداری شیراز در محله‌های […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه گفت:تشکیل خانواده موجب ایجاد مسئولیت بیشتری در فرد می‌شود و حتی دانشجویان متاهل نیز با مسئولیت بیشتر در درس خواندن موفق‌تر عمل می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با یادآوری نقش مهم مساجد در تعالی جامعه گفت: در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش اقدامات شهرداری شیراز در محله‌های مسجد محور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این اقدام سهم بسزایی در اجرای طرح «خانواده متعالی» خواهد داشت، افزود: حمایت از خانواده یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید بدان توجه کنیم زیرا حفظ کیان خانواده به حفظ جامعه می‌انجامد.

استاندار فارس در ادامه به تلاش‌های دولت در طرح جهش ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در دیدار با ریاست جمهوری بر تشویق به تاهل در این طرح تاکید کردم و برای مجردها خواستار ثبت نام در این طرح شدم تا سند و کلید در زمان ازدواج به این ثبت نام کنندگان ارائه شود که مورد توافق قرار گرفت.

انتهای پیام/سمیه یگانه

تشکیل و حفظ خانواده