۳۲۰۰ دانشجو طی ۳دوره چهار روزه به راهیان نوراعزام می شوند
۳۲۰۰ دانشجو طی ۳دوره چهار روزه به راهیان نوراعزام می شوند

به گزارش پگاه خبر؛سرهنگ پاسدار حسن عبدالله‌زاده در نشست خبری امروز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت:  اردوی راهیان نور پس از دو سال وقفه به دلیل بیماری کرونا از امروز شنبه ۱۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت که در این بازه زمانی تعداد ۳۲۰۰ دانشجو طی ۳ دوره چهار روزه […]

به گزارش پگاه خبر؛سرهنگ پاسدار حسن عبدالله‌زاده در نشست خبری امروز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت:  اردوی راهیان نور پس از دو سال وقفه به دلیل بیماری کرونا از امروز شنبه ۱۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت که در این بازه زمانی تعداد ۳۲۰۰ دانشجو طی ۳ دوره چهار روزه با کاروان با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی به این سرزمین اعزام خواهند شد.
وی شرط اعزام برای افراد بزرگسال را تزریق ۳ دوز واکسن و افراد زیر ۱۸ سال تزریق دو دوز واکسن اعلام و افزود: همچنین طی بازه‌های زمانی ۱۵ هزار نفر در رده‌های محلات تا کنون ثبتنام و به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه با برنامه ریزی خوبی که با همکاری سپاه استان امسال رخ داده این است که با اسقبال پرشور قشر‌های مختلف مواجه شدیم و زمینه سازی خوبی انجام شده است، تصریح کرد: همچنین خانواده‌ها نیز می‌توانند جهت سفر با خودروی شخصی به این مکان  در سامانه ملی ره نور ثبتنام کنند.
سرهنگ پاسدار عبدالله زاده ادامه د اد:  زائران در اردوگاه احمدابن موسی در استان اهواز اسکان داده خواهند شد و از یادمان‌های فارس، هویزه، علقمه، شلمچه، فکه، یادمان شهید باقری، یادمان فتح المبین، معراج شهدا و برنامه‌ای تحت عنوان رزمایش بازدید خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش طرح اردوی دانش آموزی راهیان نور مجازی بصورت مستقیم در بستر کانال شاد به آدرس https://shad.ir/qazvinbasij  نیز برگزار خواهد شد که دانش آموزانی که امکان سفر ندارند از این سفر محروم نباشند.
این مقام مسئول در سپاه فجر استان فارس از دستاورد‌های این سفر و حرکت عظیم راهیان نور را انتقال مفاهیم به نسل جدید و ارائه الگو‌های دست یافتنی سیره شهدا و استکبار ستیزی و ولایتمداری عنوان کرد و گفت: حرکت راهیان نور در شناسایی و تبیین حرکات دشمنان برای انقلاب اسلامی موثر خواهد بود و راهیان نور دارای مرجعیت برای گردشگری تعالی بخش است و از ظرفیت راهیان نور از کارسازی استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که میفرمایند راهیان نور یک فناوری است، گفت: ما نیز از این فناوری برای استفاده شناسایی دوران طلایی دفاع مقدس استفاده خواهیم کرد.
جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس بیان کرد: همچنین سوم شعبان مصادف با میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در رده‌های مختلف سپاه برنامه‌هایی تدارک دیده شده که تجلیل از پاسداران از ویژه برنامه شاخص سپاه فجر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ است.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

۳۲۰۰ دانشجو