پویش بذر محبت لبخند شادی برکودکان را نمایان می کند
پویش بذر محبت لبخند شادی برکودکان را نمایان می کند

دکتر بهمن حاجات نیا در پیامی روز احسان و نیکوکاری را تبریک گفت.

به گزارش پگاه خبر؛مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات‌ به مناسبت ۱۴ اسفندروز احسان‌ ونبکو کاری را تبریک گفت .

متن پیام بهمن حاجات نیا به شرح زیر است:
بنام یکتای بی همتا
وَاللَّهُ یُحِبُّ إغاثَهَ اللَّهفانِ »
خداوند کمک به اندوهگین و یاری خواه را دوست دارد.
از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی، رسیدگی به محرومان و قشر ضعیف جامعه بوده است که برای تحقق این امر معمار کبیر انقلاب فرمان تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ۱۴ اسفندماه سال ۱۳۵۷ صادر فرمودند و هر ساله مردم نیکوکار کشورمان در این روز که به نام روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده، مردم گرانقدرمان با کمک های ارزشمند خود به یاری نیازمندان و محرومان شتافته و حس نوعدوستی خود را بیش از پیش نمایان می کنند.
پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله:
احسان و نیکوکاری، تجلی روحیه والا و صفت زیبای نوع دوستی است که در دستان سبز ما جلوه گر می شود.
همچنین تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) که فرمودند: ما در قرآن چند جا داریم که «یُسارِعون فِی الخَیرات» یا «فَاستبِقُوا الخَیْرات»؛ این یعنی مسابقه گذاشتن به معنای واقعی کلمه. قرآن به ما می‌گوید در کار خیر و کمک مؤمنانه مسابقه بگذارید. یعنی سعی کنید شما جلوتر از دیگران حرکت کنید و بروید. این کار به نظر من مهم است.”
احسان به هم نوع و گره گشایی از مشکلات مردم، نمایان گر محبت و دوستی به دوستان و هم نوعان است و چون خونی تازه در رگ های جامعه جریان یافته و شور و نشاط به ارمغان می آورد. از آنجا که سلامت و شادابی فرد در گروی سلامت و شادابی جامعه است، پس نوع دوستی و احسان به دیگران، نه تنها خدمت به جامعه، که تلاش در راه رشد و تعالی فردی نیز می باشد. پس بیایید در زیباترین جلوه دوستی و محبت اجتماعی؛ «روز احسان و نیکوکاری»، با همیاری و شرکت در این تلاش همگانی، با بذل محبت باعث تعالی و رشد خود و جامعه مان باشیم.
پارک سلامت روان پویش بذر محبت را از امروز تا پایان سال جاری برای جمع آوری کمک های مردمی برای تهیه مایحتاج شب عید عزیزان و فرزندان پارک سلامت روان راه اندازی کرده است که امیدواریم مثل همیشه با همراهی خیرین گرانقدر و مردم سخاوتمند کشور عزیزمان و همشهریان شیرازی لبخند شادی را بر لبان عزیزان تحت حمایت پارک سلامت روان حاجات بنشانیم.
خیرین و خیراندیشان می توانند کمک های خود را به شماره کارت مؤسسه پارک سلامت روان واریز نمایید.
شماره کارت مؤسسه پارک سلامت روان
۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۰۳۱۹۰۹
۵٨۵٩٨٣٧٠٠١٣٠١٩٧٣ تجارت
۶٠٣٧٩٩١٨٩٩۵١٩٨۴١ملی
بنام خیریه توانبخشی تلاش
آدرس مؤسسه پارک سلامت روان حاجات شیراز: بالاتر از دروازه قرآن بعد از دانشکده داروسازی روبروی رکن آباد.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

پویش بذر محبت