فارس دومین استان دارای داوطلب منصب قضا در کشور 
فارس دومین استان دارای داوطلب منصب قضا در کشور 

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام «سید کاظم موسوی،رئیس کل دادگستری استان،امروزجمعه ۱۳ اسفند در دیدار از حوزه های امتحانی آزمون قضاوت گفت: استان فارس پس از تهران دومین استان از نظر تعداد داوطلبان منصب قضا در کشور است. رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: مرکز آموزش قضات جنوب کشور در شیراز دارای ظرفیت های بالای علمی […]

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام «سید کاظم موسوی،رئیس کل دادگستری استان،امروزجمعه ۱۳ اسفند در دیدار از حوزه های امتحانی آزمون قضاوت گفت: استان فارس پس از تهران دومین استان از نظر تعداد داوطلبان منصب قضا در کشور است.
رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: مرکز آموزش قضات جنوب کشور در شیراز دارای ظرفیت های بالای علمی برای آموزش قضات جذب شده است.
وی ضمن تقدیر از دانشگاه شیراز بیان کرد: از نظر نظم در برگزاری آزمون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی شاهد اقدامات خوبی در این آزمون هستیم.
رئیس کل دادگستری استان فارس ادامه داد: در امر آموزش کارآموزان قضایی در استان فارس ضمن بهره از زبده ترین قضات دادگستری و اساتید دانشگاه با برگزاری نشست های علمی و مسائل کاربردی، حساسیت امر قضا را برای کارآموزان به بهترین شکل تشریح می کنیم.
وی اعلام کرد: یک هزار و ۴۷۶ نفر در آزمون قضات شرکت کرده اند و این آزمون همزمان با سراسر کشور در شیراز و در چهار حوزه امتحانی برگزار شده است و برگزیدگان پس از دعوت به مصاحبه و به دست آوردن امتیازات لازم و طی شدن مراحل گزینش، برای شرکت در دوره کارآموزی به واحد های آموزشی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

فارس دومین استان