جشن نیکوکاری در ۴ هزار پایگاه استان برپا می شود
جشن نیکوکاری در ۴ هزار پایگاه استان برپا می شود

برپایی بیش از ۴ هزار پایگاه ثابت، سیار، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مدارس جهت برپایی جشن نیکوکاری در استان 

به گزارش پگاه خبر؛محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه با عنوان «قرض نیکو» که به صورت ویدئو کنفرانس با رییس کمیته امداد کشور برگزار شد، با اشاره به در پیش رو بودن ایام نوروز و آغاز سال جدید گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در ایام پایانی سال برگزاری جشن نیکوکاری به منظور کمک به نیازمندان است.
وی افزود: امسال نیز مراسم جشن نیکوکاری در بیش از ۴ هزار پایگاه ثابت، سیار، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مدارس در تمام نقاط استان برگزار خواهد شد.
بذرافشان با بیان اینکه صندوق امداد ولایت از سال ۹۵ در استان فارس آغاز به کار کرده است، گفت: این صندوق تا امروز بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در سرفصل‌های مختلف به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و خانواده‌های نیازمند غیر تحت پوشش پرداخت کرده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در عین حال این نکته را یادآور شد: وام‌های قرض‌الحسنه این صندوق در راستای بانکداری اسلامی ارائه می‌شود و تا سقف ۱۰ میلیون تومان کارمزد صفر درصد دارد.
وی افزود: امروز در خدمت خیرانی هستیم که بیش از ۱۳ میلیارد تومان در حوزه قرض‌الحسنه، سپرده‌گذاری کردند و پیش‌بینی می‌شود در سال آینده این رقم رشد ۱۰۰ درصدی داشته باشد.
بذرافشان با بیان اینکه امروز به نیابت از ۲۵۸ سپرده‌گذار ویژه که در حوزه فرهنگ قرض‌الحسنه کمک کردند، از افراد فعال حوزه سپرده‌گذاری تجلیل می‌شود، بیشترین سهم از افتتاح سپرده را در حوزه مسکن برشمرد و افزود: روز شنبه و با حضور رئیس جمهور واحدهای مسکونی محرومان و خانواده‌های ایتام استان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

جشن نیکوکاری