طارمی پورتو را به آستانه فینال نزدیک می کند
طارمی پورتو را به آستانه فینال نزدیک می کند

به گزارش پگاه خبر؛تیم فوتبال پورتو با درخشش ستاره ایرانی خود برابر اسپورتینگ لیسبون به برتری دست یافت تا در آستانه صعود به فینال جام حذفی باشگاه های پرتغال قرار بگیرد. بامداد پنجشنبه در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال و در دیداری بسیار حساس، اسپورتینگ میزبان پورتو بود که این دیدار […]

به گزارش پگاه خبر؛تیم فوتبال پورتو با درخشش ستاره ایرانی خود برابر اسپورتینگ لیسبون به برتری دست یافت تا در آستانه صعود به فینال جام حذفی باشگاه های پرتغال قرار بگیرد.
بامداد پنجشنبه در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال و در دیداری بسیار حساس، اسپورتینگ میزبان پورتو بود که این دیدار تماشایی با برتری دو بر یک میهمان همراه شد.

«مهدی طارمی» که فصلی رویایی را سپری می کند در این دیدار هم ستاره میدان بود و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.در ابتدای نیمه دوم،‌ «پابلو سارابیا» برای میزبان از روی نقطه موفق به گلزنی شد اما دقایقی پس از آن پورتو صاحب پنالتی شد تا طارمی گل تساوی تیمش را به ارمغان بیارود.
در دقیقه ۶۴ مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با پاسی مناسب موجب شد تا «اوانیلسون» دومین گل پورتو را ثبت کند تا تیمش در این دیدار حساس صاحب برتری دو بر یک شود. دیدار برگشت روز ۳۱ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

پورتو در لیگ برتر پرتغال نیز صدرنشین است و در لیگ اروپا هم حضور دارد. بنظر می‌رسد شاگردان «کونسیسائو» در تیم پورتو می‌توانند فصل را با کسب چند جام به پایان رسانده و سالی فراموش نشدنی را رقم بزنند.

انتهای پیام/ناصر اشرف

طارمی