بررسی بهبود سطح ارائه خدمات از معاونت شهرسازی شهرداری بازدید شد
بررسی بهبود سطح ارائه خدمات از معاونت شهرسازی شهرداری بازدید شد

به گزارش پگاه خبر؛شهردار شیراز برای بررسی مشکلات، چالش‌ها و فرصت‌ها و بهبود سطح ارائه خدمات به شهروندان از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز بازدید کرد. در این بازدید مهندس سید احسان اصنافی وضعیت ارائه خدمت به مراجعین، بازدیدها، موضوع الکترونیکی شدن گزارش ناظرین جهت حذف مراجعات حضوری و موارد دیگری را پیگیری کرد. […]

به گزارش پگاه خبر؛شهردار شیراز برای بررسی مشکلات، چالش‌ها و فرصت‌ها و بهبود سطح ارائه خدمات به شهروندان از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز بازدید کرد.

در این بازدید مهندس سید احسان اصنافی وضعیت ارائه خدمت به مراجعین، بازدیدها، موضوع الکترونیکی شدن گزارش ناظرین جهت حذف مراجعات حضوری و موارد دیگری را پیگیری کرد.

همچنین توسط مسئول مربوطه گزارشی از فرآیند های در حال انجام در این خصوص از جمله سیستمی شدن سفت کاری و پایان کار، ارائه سایر خدمات در اداره نظارت ساختمان با حداقل زمان ممکن مثل بازدید نظارت عالیه که حداکثر دو روزه انجام می شود و همچنین در واحد تاسیسات گزارش های مرحله ای نظارت و تمامی هماهنگی‌ها فیمابین ناظرین عالی و ناظرین و مالکین به صورت کاملاً سیستمی در جهت تسریع در امور و کاهش حضور ارباب رجوع و ناظرین به شهردار شیراز ارائه شد.

در این بازدید شهردار شیراز شنونده خواسته ها و درخواست های مراجعین و جمعی از پرسنل بود.

انتهای پیام/ناصر اشرف

بررسی بهبود سطح