اعطای تسهیلات از سوی بانک رسالت به زائرین اقدام ارزشمندی است
اعطای تسهیلات از سوی بانک رسالت به زائرین اقدام ارزشمندی است

استاندار فارس با اشاره به اینکه بانک رسالت تصمیم دارد تسهیلات قرض‌الحسنه ای در اختیار مشتاقان زیارت عتبات عالیات قرار دهد، این اقدام را بسیار مهم توصیف کرد و در ادامه افزود: در تلاش هستیم زائر سرایی برای استان فارسی‌ها در کربلا احداث کنیم که قطعا در کنار کمک‌هایی همچون تسهیلات قرض الحسنه امکان زیارت را برای بسیاری از مشتاقان بیش از گذشته فراهم خواهد کرد.

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه، در دیدار با حسین‌زاده مدیرعامل بانک رسالت، ضمن تاکید بر اهمیت توجه به موازین بانکداری اسلامی، عنوان کرد: متاسفانه در حال حاضر رویکرد بانکها در کشور با انتقاداتی در این زمینه رو به رو است که رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید نیز بر رفع این نقاط تاکید کرده‌اند.

استاندار فارس این موضوع را که بانک رسالت تلاش کرده با دوری از سودهای مرکب، روش بانکداری اسلامی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهد، قابل تقدیر دانست.

وی با اشاره به اینکه بانک رسالت تصمیم دارد تسهیلات قرض‌الحسنه ای در اختیار مشتاقان زیارت عتبات عالیات قرار دهد، این اقدام را بسیار مهم توصیف کرد و در ادامه افزود: در تلاش هستیم زائر سرایی برای استان فارسی‌ها در کربلا احداث کنیم که قطعا در کنار کمک‌هایی همچون تسهیلات قرض الحسنه امکان زیارت را برای بسیاری از مشتاقان بیش از گذشته فراهم خواهد کرد.

وی همچنین عنوان کرد: این بانک می‌توان در صورت امکان با ورود به بخش‌هایی همچون گردشگری ، خدمات و… در توسعه کشور و استان اثرگذار باشد.

انتهای پیام/سمیه یگانه

اعطای تسهیلات