مسئولان استان در کنار هنرمندان در راستای رفع مشکلات
مسئولان استان در کنار هنرمندان در راستای رفع مشکلات

به گزارش پگاه خبر؛حمیدرضا قانعی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی،امروزچهارشنبه ۱۱ اسفندبا اشاره به آغاز طرح «صحبت یار» در شیراز با هدف تجلیل از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در جمع خبرنگاران گفت: در نخستین آئین از این طرح از استاد «محمد مهاجر» به عنوان خوشنویس برجسته استان فارس تکریم شد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

به گزارش پگاه خبر؛حمیدرضا قانعی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی،امروزچهارشنبه ۱۱ اسفندبا اشاره به آغاز طرح «صحبت یار» در شیراز با هدف تجلیل از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در جمع خبرنگاران گفت: در نخستین آئین از این طرح از استاد «محمد مهاجر» به عنوان خوشنویس برجسته استان فارس تکریم شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: حفظ جایگاه و شان هنرمندان و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه موجب ارتقای سطح فرهنگ استان خواهد شد.
وی اضافه کرد: در قالب طرح «صحبت یار» در آستانه‌ مبعث پیامبر (ص) آغاز شده است هر هفته نشست‌ های صمیمی با اهالی فرهنگ، ادب، هنر، رسانه‌ و فعالان قرآنی استان فارس برگزار خواهد شد و پیشکسوتان و فعالان این حوزه‌ ها تکریم می شوند.
قانعی تصریح کرد: در شادی و غم فرهنگیان، هنرمندان و اهالی رسانه شریک بودن و آنها را درک کردن بسیار مهم است و مسئولان استان باید در کنار هنرمندان قرار بگیرند و با علاقه برای رفع مشکلات آنها بکوشند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

مسئولان استان