مددکاران اسوه صبوری و تواضع و دارای دانش تخصصی هستند
مددکاران اسوه صبوری و تواضع و دارای دانش تخصصی هستند

به گزارش پگاه خبر؛محمدرضا هوشیار،سرپرست بهزیستی فارس،امروز (چهارشنبه ۱۱اسفند) در آئین بزرگداشت روز مددکاری اجتماعی که در بهزیستی فارس برگزار شد، گفت: پیوند روز مددکاری با ولادت امیرالمومنین (ع) مایه خرسندی است زیرا امام علی (ع) مظهر عدالت، حق، انسانیت و دانش هستند. سرپرست بهزیستی فارس افزود: مددکاری اجتماعی، مجموعه ‌ای از تدابیر مشاوره و فعالیت […]

به گزارش پگاه خبر؛محمدرضا هوشیار،سرپرست بهزیستی فارس،امروز (چهارشنبه ۱۱اسفند) در آئین بزرگداشت روز مددکاری اجتماعی که در بهزیستی فارس برگزار شد، گفت: پیوند روز مددکاری با ولادت امیرالمومنین (ع) مایه خرسندی است زیرا امام علی (ع) مظهر عدالت، حق، انسانیت و دانش هستند.
سرپرست بهزیستی فارس افزود: مددکاری اجتماعی، مجموعه ‌ای از تدابیر مشاوره و فعالیت ‌های حرفه ‌ای است و مددکاران اسوه صبوری و تواضع و دارای دانش تخصصی هستند.
وی اضافه کرد: با ایجاد تغییر و دگرگونی مناسب در شرایط مادی و معنوی افراد و اقشار آسیب پذیر جامعه، زمینه بهزیستی، رشد و تعالی آنها ایجاد می شود.
«سید حسن موسوی چلک» نیز در این مراسم گفت:  مددکاران باید از عملکرد جزیره ‌ای پرهیز کنند و هدف غایی مددکاری اجتماعی، زیستن اجتماعی است.
رئیس انجمن مددکاران ایران با اشاره به میزبانی ایران در مجمع عمومی کنگره آسیا و اقیانوسیه در سال ۲۰۲۳ افزود: از مدل‌های مبتنی بر شواهد با رویکرد ادغام اجتماعی برای ارائه در این کنگره استقبال می کنیم.
«عبدالعلی شمس»، رئیس خانه خیرین استان فارس نیز عنوان کرد: ۶۳ سال از عمر مددکاری اجتماعی علمی و مدرن در ایران می گذرد و مددکاران اجتماعی با مجهز کردن خود به تخصص و علم روز و بهره‌ مندی از تفکر ادغام اجتماعی باید تمام افراد آسیب ‌دیده را عضوی از پیکره اجتماع بدانند و برای همفکری و همکاری به انجمن مراجعه کنند و عضو شوند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

مددکاران اسوه صبوری