انعقاد قرارداد همکاری دو بازیکن جدید با باشگاه قشقایی شیراز
انعقاد قرارداد همکاری دو بازیکن جدید با باشگاه قشقایی شیراز

به گزارش پگاه خبر؛رضا مرادی و عارف غلامپور پس از توافق با مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز با امضای قراردادی به مدت یک سال و نیم به عضویت این تیم در آمدند. مرادی که سابقه بازی در تیم  قشقایی شیراز را در کارنامه خود دارد در ادامه دیدارهای نیم فصل دوم فصل جاری رقابتهای لیگ دسته […]

به گزارش پگاه خبر؛رضا مرادی و عارف غلامپور پس از توافق با مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز با امضای قراردادی به مدت یک سال و نیم به عضویت این تیم در آمدند.

مرادی که سابقه بازی در تیم  قشقایی شیراز را در کارنامه خود دارد در ادامه دیدارهای نیم فصل دوم فصل جاری رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشور بار دیگر با پیراهن این تیم در میادین حضور خواهد یافت.

سابقه بازی در تیم های مختلف از جمله فولاد نوین اهواز، استقلال خوزستان، سرخپوشان پاکدشت، بادران تهران و فجرسپاسی شیراز  در کارنامه فوتبالی وی دیده می شود.

در مورد غلامپور این نکته قابل ذکر است در شرایطی که پیش از این باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرده بود که وی با امضای قراردادی به جمع آبی‌پوشان خوزستان ملحق شده است اما این بازیکن با چرخش ۳۶۰ درجه ای با پیوستن به قشقایی سر از شیراز درآورد!

انتهای پیام/ناصر اشرف

انعقاد قرارداد همکاری