همکاری دولت و خیرین درتکمیل بیمارستان رسول اعظم(ص) در شرق شیراز
همکاری دولت و خیرین درتکمیل بیمارستان رسول اعظم(ص) در شرق شیراز

استاندار فارس گفت: در منطقه شرق شهر شیراز با توجه به جمعیت ساکن در این منطقه و کمبود تخت بیمارستانی چندین سال قبل تصمیم به احداث بیمارستانی به نام حضرت رسول اعظم(ص) همراه با درمانگاهی در کنار آن گرفته شد.

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه امروز در بازدید از پروژه بیمارستان خیرساز رسول اعظم(ص) ضمن تبریک عید سعید مبعث با بیان اینکه درمانگاه رسول اعظم (ص) با همت خیرین و دولت ساخته شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته که خدمات خوبی نیز به مردم ارائه می‌دهد، اظهارداشت: فاز اول بیمارستان رسول اعظم(ص) شروع شده و تا حدودی نیز پیشرفت کرده است؛ اما برای تکمیل آن منتظر کمک‌های خیرین هستیم.

وی با اشاره به جلسه با حضور مسئولان شهری و برخی از مدیران اجرایی استان، افزود: در این جلسه تصمیماتی گرفته شد از جمله اینکه حمایت های مختلف برای تکمیل پروژه همچنان ادامه یابد تا به اتمام برسد و از خیرین نیز درخواست داریم همچنان کمک کنند تا این بیمارستان با ۷۰۰ تخت بیمارستانی در ۲ فاز ساخته شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه این بیمارستان به عنوان بیمارستان جامع کودکان خواهد بود، تصریح کرد: امروز استان فارس از داشتن چنین بیمارستانی که جامع برای کودکان باشد، محروم است.

دکتر ایمانیه افزود: علاوه بر پوشش کودکان این بیمارستان عمومی نیز هست و خدمات عمومی درمانی را به بزرگسالان ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/سمیه یگانه

همکاری دولت