لزوم استفاده از زبان هنر برای تسری موضوعات طرح خانواده متعالی
لزوم استفاده از زبان هنر برای تسری موضوعات طرح خانواده متعالی

به گزارش پگاه خبر؛حمیدرضا قانعی،در نشست خبری طرح «خانواده متعالی» که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، گفت: این اداره کل مسئولیت کارگروه تبلیغ و ترویج را دارد که ۱۴ دستگاه در آن عضو هستند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که با استفاده از ظرفیت کمیته علمی […]

به گزارش پگاه خبر؛حمیدرضا قانعی،در نشست خبری طرح «خانواده متعالی» که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، گفت: این اداره کل مسئولیت کارگروه تبلیغ و ترویج را دارد که ۱۴ دستگاه در آن عضو هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که با استفاده از ظرفیت کمیته علمی و پژوهشی دست به تولید محتوا پیرامون خانواده خواهیم زد و لزوم استفاده از زبان هنر برای تسری موضوعات طرح «خانواده متعالی» تاکید کرد و افزود: با استفاده از موشن گرافی و پوستر و همچنین نمایش و فیلم کوتاه می توان موضوعات مد نظر طرح «خانواده متعالی» را در جامعه تسری داد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با یادآوری این مطلب که نگاه این طرح، مقطعی و کوتاه مدت نیست و فرایند بلند مدت برای تحقق خانواده عظیم که مد نظر دین است را اجرایی می کند، اضافه کرد: تجربه جدیدی است که در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه سعی می شود با مجموعه اقدامات فرهنگی و هنری طرح را به هدف خود نزدیک کنیم، افزود: این طرح پیشینه بیش از ۲ سال دارد و گستره زیادی از روانشناسان و کارشناسان طرح را دیده اند و امیدوارم به نتایج مثبتی برسیم و این نتایج هم در سایر طرح ها اجرایی کنیم.
قانعی با اشاره به اینکه محتوای کارگروه تخصصی راحت تر به دست مردم برسد، اضافه کرد: فضای گفتمانی که در حوزه خانواده متعالی وجود دارد، به دست ما برسد.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

لزوم استفاده از زبان هنر