فجربا گلزنی کمندانی از شکست خانگی در دقایق پایانی گریخت
فجربا گلزنی کمندانی از شکست خانگی در دقایق پایانی گریخت

به گزارش پگاه خبر؛سه دیدار از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) به صورت همزمان در مسجدسلیمان، تهران و شیراز برگزار شددیدار فجر و پیکان بسیار کم موقعیت پیشرفت و کیفیت بد زمین هم در این موضوع بی اثر نبود. در نهایت در دقایق پایانی نیمه دوم هر دو تیم به گل […]

به گزارش پگاه خبر؛سه دیدار از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) به صورت همزمان در مسجدسلیمان، تهران و شیراز برگزار شددیدار فجر و پیکان بسیار کم موقعیت پیشرفت و کیفیت بد زمین هم در این موضوع بی اثر نبود. در نهایت در دقایق پایانی نیمه دوم هر دو تیم به گل رسیدند و بازی با نتیجه تساوی به اتمام رسید. فجر همچنان شرایط خطرناکی دارد و در رده چهاردهم باقی ماند و پیکان نیز رده پنجمی این را با این تساوی کسب کرد.

فجرسپاسی یک- پیکان یک
شاگردان علی اصغر کلانتری مقابل تیم پنجم جدول قرار گرفتند. دو تیم در دقایقی روی دروازه یکدیگر فشار آورند تا این‌که پیکانی‌ها توانستند در دقیقه ۸۲ با گلزنی پیمان رنجبری از حریف پیش بیفتند اما این پایان کار نبود. فشار فجری‌ها برای گلزنی موثر بود و در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده میلاد کمندانی کار را به تساوی کشاند. این دیدار در نهایت با تساوی به پایان رسید تا پیکانی‌ها ۳۰ امتیازی شوند و جایگاه خود را در رده پنجم حفظ کنند. در مقابل فجری‌ها با ۱۵ امتیاز در رده چهاردهم باقی بمانند.

انتهای پیام/ناصر اشرف

فجربا گلزنی کمندانی