پیشرفت پروژه ها و چالش های پیش روحمل و نقل ریلی
پیشرفت پروژه ها و چالش های پیش روحمل و نقل ریلی

به گزارش پگاه خبر؛نشست هیات مدیره سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز با حضور مهندس اصنافی شهردار شیراز، مهندس طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، مصفا معاون مالی و اقتصادی، مهندس شهدوست معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری و سایر اعضای هیات مدیره برگزار شد. در این نشست روند پیشرفت پروژه ها و چالش […]

به گزارش پگاه خبر؛نشست هیات مدیره سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز با حضور مهندس اصنافی شهردار شیراز، مهندس طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، مصفا معاون مالی و اقتصادی، مهندس شهدوست معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری و سایر اعضای هیات مدیره برگزار شد.
در این نشست روند پیشرفت پروژه ها و چالش های پیش رو و راهکار های مربوطه بررسی شد.
موضوعات عمرانی، سرمایه گذاری و بهره برداری به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
مهندس سید احسان اصنافی شهردار شیراز در این نشست بر تسریع روند عملیات اجرایی پروژه خط ۲ مترو شیراز تاکید کرد و موانع پیش رو را مورد بحث و بررسی قرار داد.
مهندس یقطین رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز نیز از اقدامات صورت گرفته در خط ۲ و چالش های پیش‌رو، توضیحات و گزارش عملکرد را ارائه کرد.
خط ۲ مترو شیراز به طول تقریبی ۱۵ کیلومتر با تعداد ۱۳ ایستگاه از میدان شکوفه واقع در شهرک میانرود در جنوب غربی شیراز آغاز و پس از عبور از بلوار عدالت و میدان بسیج در امتداد خیابان انقلاب به سمت میدان امام حسین (ع) و آزادی و از آنجا در امتداد غرب به شرق شیراز پس از گذر از میدان اطلسی و حافظیه به میدان گلستان ختم خواهد شد، ظرفیت حمل مسافر در نظر گرفته شده برای این خط ۱۶۰۰۰ نفر ساعت در هر جهت می باشد.
انتهای پیام/ناصر اشرف

پیشرفت پروژه ها۰