صحبت یار با هدف دیدار و تکریم اهالی فرهنگ به مناسبت عیدمبعث
صحبت یار با هدف دیدار و تکریم اهالی فرهنگ به مناسبت عیدمبعث

به گزارش پگاه خبر؛حمیدرضا قانعی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، امروز (یکشنبه ۸ اسفند) با اشاره به برگزاری آئین «صحبت یار» در جمع خبرنگاران گفت: این آئین که با هدف تکریم و نشست صمیمی با اهالی فرهنگ، ادب، هنر و رسانه است به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) برگزار می شود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد […]

به گزارش پگاه خبر؛حمیدرضا قانعی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، امروز (یکشنبه ۸ اسفند) با اشاره به برگزاری آئین «صحبت یار» در جمع خبرنگاران گفت: این آئین که با هدف تکریم و نشست صمیمی با اهالی فرهنگ، ادب، هنر و رسانه است به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: «صحبت یار» با حضور در منزل و محفل های فرهنگی و هنری مفاخر و فعالان عرصه فرهنگ، ادب، هنر و رسانه استان اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: تکریم اهالی فرهنگ و هنر موجب توجه بیشتر به هنر و گوشزد کردن وظیفه ذاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی می شود و بدین ترتیب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، دیدارهای صمیمی و مفتخرانه ای با صاحبان اندیشه و فرهنگ، ادب، هنر، قرآنی و رسانه و با پیشکسوتان، فعالان و جوانان تمام این حوزه ها در قالب آئین «صحبت یار» خواهد داشت.
قانعی تصریح کرد: حفظ شان و جایگاه هنرمندان و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، موجب ارتقای سطح فرهنگ استان می شود زیرا فعالان این عرصه در حفظ و شناسایی ارزش ها و داشته های سرزمین اسلامی ما نقش موثری همواره داشته اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: برنامه هایی برای بهبود توجه به اصحاب فرهنگ، ادب، هنر و رسانه در استان در نظر گرفته ایم که با مشارکت دیگر نهادها و دستگاه های فرهنگی و حمایت و هدایت مدیران ارشد استان برگزار خواهد شد تا پای درد دل و آسیب های این قشر بنشینیم.
قانعی اعلام کرد: در آئین «صحبت یار»، روز ۹ اسفند دیدار با استاد «محمد مهاجر»، خالق آثار فاخر خوشنویسی و فعال حوزه آموزشی و هنرمند برجسته در نظر گرفته شده است و دخیل بودن در غم و شادی و درک کردن فرهنگیان و هنرمندان و اهالی رسانه مهم است و مسئولان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید در کنار هنرمندان قرار بگیرند و با عشق و علاقه مشکلات را تا حد امکان رفع کنند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

صحبت یار