جایگاه شعر و موسیقی فارس می تواند کمک کننده سایر استان هاباشد
جایگاه شعر و موسیقی فارس می تواند کمک کننده سایر استان هاباشد

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل صداوسیمای فارس امروز در دیدار جمعی از شاعران استان بر حرکت سلسه وار و سریالی و نگاه پیش برنده در حوزه شعر و ادب تاکید کرد و آن را زمینه ساز کاشت درست پیام در ذهن مخاطب دانست. وی با بیان اینکه استان فارس به جهت جایگاه و پایگاه در حوزه […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل صداوسیمای فارس امروز در دیدار جمعی از شاعران استان بر حرکت سلسه وار و سریالی و نگاه پیش برنده در حوزه شعر و ادب تاکید کرد و آن را زمینه ساز کاشت درست پیام در ذهن مخاطب دانست.
وی با بیان اینکه استان فارس به جهت جایگاه و پایگاه در حوزه شعر و موسیقی می تواند کمک کننده سایر استان ها باشد ادامه داد : باید در این حوزه ها جامعه آرمانی را براساس سبک زندگی اسلامی ایرانی ترسیم کرد.
سهرابی اضافه کرد : به دنبال جاری و ساری کردن جریان شعر انقلاب در تولیدات رسانه ای هستیم و در این زمینه باید با تامین گنجینه ای غنی از اشعار و بانکی قوی از شعرهای جدید و به روز متناسب با سیاست های رسانه ، پیام اصیل و درست را به مخاطب منتقل کرد.
مدیرکل صداوسیمای فارس ادامه داد : مزیت نسبی در استان فارس،  فرهنگ ، ادب و هنر است و باید استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی در فارس در قالب برنامه های استعدادیابی، شناسایی و معرفی شوند.
سهرابی دقت و نظارت بر محتوای شعر و اجرای صحیح آن در برنامه های مختلف صداوسیمای فارس را موجب ارتقای کیفی برنامه ها و رضایت بیشتر مخاطبان دانست.
مدیرکل صداوسیمای فارس با بیان اینکه صداوسیما به دلیل مسئولیت های متعدد در حوزه های مختلف نمی تواند در تمام زمینه ها تولید محتوا کند و حتما باید تقسیم کار صورت گیرد از نهادهای فرهنگی استان خواست در حوزه شعر و موسیقی با تامین محتوای غنی برای این رسانه، سطح کار را در این حوزه ارتقا دهند.
وی ضرورت وجود ناظر کیفی در برنامه های ادبی و برجسته سازی اصحاب شعر و ادب را از برنامه های در دستور کار صداوسیمای فارس در این حوزه برشمرد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

جایگاه شعر