وضعیت فیزیکی شهر، کارنامه مهندسین است
وضعیت فیزیکی شهر، کارنامه مهندسین است

به گزارش پگاه خبر؛سید احسان اصنافی،شهردار شیراز در همایش روز مهندس که در سالن همایش های شهر برگزار شد، ضمن تبریک بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس، گفت: روز مهندس بهانه‌ای برای ذکرکردن شایستگی‌ها و نخبگی جامعه مهندسین است. سید احسان اصنافی ادامه داد: هرچه پیرامون خود می‌بینیم اثری از مهندسین است که […]

به گزارش پگاه خبر؛سید احسان اصنافی،شهردار شیراز در همایش روز مهندس که در سالن همایش های شهر برگزار شد، ضمن تبریک بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس، گفت: روز مهندس بهانه‌ای برای ذکرکردن شایستگی‌ها و نخبگی جامعه مهندسین است.

سید احسان اصنافی ادامه داد: هرچه پیرامون خود می‌بینیم اثری از مهندسین است که گاها به فراموشی سپرده می‌شوند.

مهندسین، نحوه مدیریت ما را قضاوت می‌کنند

اصنافی با اشاره به جلسه چند روز گذشته خود پیرامون مدیریت شهری، افزود: اعتقاد دارم شهر را باید به گونه ای اداره کرد که همواره چشمان ناظری به عنوان مهندس در همه جای شهر هستند و نحوه مدیریت ما را قضاوت می‌کنند و اگر تقاطع می‌سازیم، پروژه می‌سازیم قطعا منتقدان منصفی داریم.

وی ادامه داد: در کنار وظایف و مسئولیت های اجتماعی که در بُعد معنوی شهر بر عهده مهندسین گذاشته شده است، وضعیت فیزیکی شهر، زمینه‌ای است که برای شهروندان تابلو و کارنامه ای خواهد بود.

اصنافی ضمن امیدواری از حضور مهندسین ابراز کرد: انشاالله در جمع های تخصصی، بیشتر از تجارب و نظرات همه عزیزان بهره ببریم.

شهردار شیراز ضمن یادآوری ابراز کرد: قبلا هم عنوان کرده ام که در مجموعه شهری نیازمند نظرات و پیشنهادات همه عزیزان متخصص به ویژه مهندسین در حوزه تخصصی و عملکردی شهر شیراز هستیم.

گفتنی است با توجه به محدودیت های کرونایی، این همایش به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس و سازمان نظام مهندسی فارس از طریق صفحات فضای مجازی به صورت برخط برگزار شد.

انتهای پیام/ناصر اشرف

وضعیت فیزیکی۰