شهرداری تسهیل‌گر در عرصه فعالیت و محور کار،مردم ومساجد هستند
شهرداری تسهیل‌گر در عرصه فعالیت و محور کار،مردم ومساجد هستند

به‌گزارش پگاه خبر؛میز خدمت محله و مسجد محور با حضور آیت‌الله دژکام؛ نماینده ولی‌فقیه در فارس، افسانه خواست خدایی؛ عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز و اسدزاده؛ شهردار منطقه چهار در راستای تعامل بیشتر با مردم و رسیدگی به مشکلات آنها از نزدیک، در مسجد امام حسن مجتبی(ع) کشن برگزار شد. خواست خدایی با […]

به‌گزارش پگاه خبر؛میز خدمت محله و مسجد محور با حضور آیت‌الله دژکام؛ نماینده ولی‌فقیه در فارس، افسانه خواست خدایی؛ عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز و اسدزاده؛ شهردار منطقه چهار در راستای تعامل بیشتر با مردم و رسیدگی به مشکلات آنها از نزدیک، در مسجد امام حسن مجتبی(ع) کشن برگزار شد.
خواست خدایی با اشاره به کمیته رسیدگی به درخواستهای مردمی و پیگیری شکایات شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: این کمیته در راستای پاسخگویی به مردم در حوزه مشکلات خدمت رسانی شهری و عملکرد مدیران شهری تشکیل شده است.
افسانه خواست خدایی خاطرنشان کرد: با برپایی میزخدمت مسجد محور تعامل مردم با شورا و مجموعه شهرداری ارتقا می‌یابد و مشکلات حوزه خدمات شهری سریعتر رفع می‌شود.
اسدزاده، شهردار منطقه چهار شیراز نیز گفت: در محلات، نگاه مدیریت شهری محله محوری حاکم است.تا کانون اتفاقات باشند، البته شهرداری به عنوان تسهیل‌گر در این عرصه فعالیت دارد و محور کار، مردم و مساجد و محلات هستند.
او عنوان کرد: نخستین طرح مصوب بافت فرسوده در محله کشن تصویب شد و اهالی این محله می‌توانند از ظرفیت به وجود آمده برای نوسازی بافت خود استفاده کنند.
اسدزاده خاطرنشان کرد: از مزایای این طرح تخفیف ۵۰ درصدی عوارض و اعطای وام ۴ درصد برای بازسازی و نوسازی منازل بافت فرسوده کشن است.
شهردار منطقه ۴ شیراز گفت: شهرداری منطقه چهار آماده ارائه خدمات در راستای تسریع و ارائه خدمات قانونی به این محله است و از شهروندان این محله انتظار می‌رود که در این زمینه همکاری لازم را با این منطقه داشته باشند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

شهرداری تسهیل‌گر