حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید اولویت نخست مدیریت استان است
حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید اولویت نخست مدیریت استان است

استاندار فارس گفت: حمایت از سرمایه گذاری و تولید اولویت نخست مدیریت استان است و برای رفع موانع در این حوزه از همه توان استان بهره خواهیم گرفت.

 به گزارش پگاه خبر؛محمدهادی ایمانیه در جلسه ستاد تسهیل و حمایت از سرمایه‌گذاری با اشاره به عهد با سرمایه‌گذاران برای برگزاری جلسات رفع موانع تولید و برقراری مستمر این جلسات گفت: درخواستم از سرمایه‌گذاران این است که اگر در استان با موانع غیر منطقی مواجه شدند به معاونت امور اقتصادی استانداری اطلاع دهند البته گاهی منع‌ها قانونی است؛ هر چند اکثر موانعی که ایجاد می‌شود راه حل قانونی می‌توان برای آنها پیدا کرد اما اگر سرمایه‌گذاران با منع غیر منطقی مواجه شدند حتما از طریق معاونت امور اقتصادی استانداری پیگیری کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه حتی یک گام جلوتر برداشته شده و سرمایه‌گذاران می‌توانند به دفتر استاندار مراجعه کنند، افزود: از هفته آینده یک نفر را به عنوان مسئول پیگیری مواردی که دچار منع سرمایه‌گذاری شدند در دفتر منصوب می‌کنم که مخصوص پیگیری مواردی است که راه‌های مختلف را رفته اند؛ اما با بن‌بست مواجه شدند.

ایمانیه با اشاره به راه‌اندازی پنجره واحد در خیابان نشاط بیان کرد: در این واحد از دستگاه‌های مختلف افرادی حضور دارند و سعی می‌کنند تا استعلام‌هایی که نیاز است یکجا در اختیار سرمایه‌گذار قرار دهند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به ۲ راهکار برای رفع موانع و رونق تولید در استان بیان کرد: یکی از راه کارها رفع موانع تولید است چون این امر منجر به خستگی و دلزدگی سرمایه‌گذاران می‌شود و راهکار دوم جذب سرمایه‌گذار است که در این راستا بسته‌هایی در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، خدمات، گردشگری، سلامت و غیره مشخص شده و بسته‌ها در حال آماده شدن هست تا در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم.

استاندار فارس با اشاره به دیدار با صادرکنندگان افزود: اگر تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری را حمایت کنیم بسیاری از جرم‌ها رخ نخواهد داد و بسیاری از افراد به زندان کشیده نمی‌شوند، باید پیشگیری را بر درمان ترجیح دهیم و در این راستا اگر رفع موانع تولید را انجام دهیم در واقع مقدمه زندان نرفتن‌ها و تقویت ارتباطات خانوادگی را فراهم می‌کنیم.

دکتر ایمانیه با بیان اینکه در قاموس اسلامی در راستای حمایت و استحکام خانواده و بحث‌های اجتماعی تلاش می‌شود، خطاب به افراد حاضر در جلسه گفت: مشکلات اجتماعی با همت شماها برطرف می‌شود، امروز هماهنگی بین قوه مجریه و قضائیه استان فارس وجود دارد و تلاش شده این فضا محکم و جدی در راستای حل مشکلات باشد.

استاندار فارس با تشکر از زحمات مجموعه دادگستری و مدیران استان و معاونت‌های استانداری عنوان کرد: همه تلاش می‌کنند تا مشکلات جامعه کم شود.

دکتر ایمانیه با اشاره به انتصابات جدید در استان به ویژه تغییر مدیریتی در شهرک های صنعتی استان، گفت: امید است که با تلاش جهادی و شبانه‌روزی، مشکلات شهرک‌های صنعتی نیز حل شود.

انتهای پیام/سمیه یگانه

حمایت از سرمایه‌گذاری