قبوض آب، برق و گاز مددجویان بر اساس الگوی مصرف رایگان می‌شود
قبوض آب، برق و گاز مددجویان بر اساس الگوی مصرف رایگان می‌شود

به گزارش پگاه خبر؛محمد بذرافشان، یکی از اقدامات خوب و ارزنده دولت سیزدهم را توجه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی دانست و گفت: در همین راستا مقرر شده است مددجویان عزیزی که الگوی مصرف را رعایت کنند از معافیت پرداخت بهای قبوض مصرفی خود بهره‌مند شوند. او گفت: تاکنون تعداد ۴۰۱۱۸ اشتراک […]

به گزارش پگاه خبر؛محمد بذرافشان، یکی از اقدامات خوب و ارزنده دولت سیزدهم را توجه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی دانست و گفت: در همین راستا مقرر شده است مددجویان عزیزی که الگوی مصرف را رعایت کنند از معافیت پرداخت بهای قبوض مصرفی خود بهره‌مند شوند.
او گفت: تاکنون تعداد ۴۰۱۱۸ اشتراک برق، ۳۰۰۶۴ اشتراک آب و ۳۰۹۰۰ اشتراک گاز مددجویان به صورت خوداظهاری در سامانه ثبت شده است که پس از تایید توسط مددکار به صورت محرمانه و در ۲ نوبت به ادارات برق، آب و گاز ارسال می‌شود.
مدیر کل امداد فارس گفت: پیش بینی می‌شود با این اقدام علاوه بر کمک به مصرف بهینه این منابع، خانواده‌های تحت حمایت نیز با رعایت الگوی مصرف از پرداخت معاف شوند.
به گفته بذرافشان؛ مددجویان کمیته امداد برای بهره مندی از این طرح، شماره اشتراک کنتور خود را در سامانه سها به نشانی soha.emdad.ir و از طریق درگاه ثبت انشعابات ثبت می‌کنند.
شایان ذکر است مددجویانی شامل این طرح می‌شوند که الگوی مصرف را بر اساس داده‌های ادارات مربوطه، رعایت کنند. در حال حاضر ۱۵۸ هزار و ۵۴۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد فارس هستند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

قبوض آب، برق