سامانه۱۵۱۵ موضوعات مربوط به سیستم قضایی درمراجع رابررسی میکند
سامانه۱۵۱۵ موضوعات مربوط به سیستم قضایی درمراجع رابررسی میکند

به گزارش پگاه خبر؛حسن عبدلیان پور،رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، با اشاره به راه اندازی سامانه کارشناسی ۱۵۱۵ در جمع خبرنگاران گفت: سامانه کارشناسی ۱۵۱۵ توسط مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در ۲۰ روز آینده راه اندازی خواهد شد. رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده […]

به گزارش پگاه خبر؛حسن عبدلیان پور،رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، با اشاره به راه اندازی سامانه کارشناسی ۱۵۱۵ در جمع خبرنگاران گفت: سامانه کارشناسی ۱۵۱۵ توسط مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در ۲۰ روز آینده راه اندازی خواهد شد.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه افزود: در پی دیدار با حجت الاسلام «اژه ای»، رئیس قوه قضائیه که نگاه عالمانه و دقیقی به مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه دارد، مقرر شد این سامانه راه اندازی شود.
وی اضافه کرد:  بحث کارشناسی دقیق وعادلانه در پرونده ها از اولویت های رئیس قوه قضائیه است و این سامانه کارشناسی بر مبنای همین اولویت راه اندازی خواهد شد.
عبدلیان پور اعلام کرد: سامانه ۱۵۱۵ به موضوعات مربوط به کارشناسی در  سیستم قضایی و ارجاع و امور رسیدگی به پرونده ها در مراجع  قضایی می پردازد و بسیاری از دغدغه های این عرصه را کم خواهد کرد.
وی تاکید کرد: شاهد تحولات مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در دوران مدیریت جدید و روحیه انقلابی و جهادی این مدیریت هستیم.
خاطر نشان می شود، «حسن عبدلیان پور» که سالها ریاست مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس را بر عهده داشت پس از انتصاب «بهادری جهرمی» به عنوان سخنگوی دولت با حکم رئیس قوه قضاییه، به ریاست مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه رسید.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

سامانه۱۵۱۵ موضوعات