فرزندان سرای عاطفه ها با مدیر عامل پارک سلامت روان دیدار کردند
فرزندان سرای عاطفه ها با مدیر عامل پارک سلامت روان دیدار کردند

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر فرزندان سرای عاطفه ها با مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات دیدار کردند.

به گزارش پگاه خبر؛به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر فرزندان سرای عاطفه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی با مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات دیدار کردند،این دیدار صمیمی در پارک سلامت روان حاجات ، اولین پارک سلامت روان کشور برگزار شد .

خانم بهار لو مسئول فنی سرای عاطفه ها و تراب،جانشین مدیر عامل پارک سلامت روان همراه با فرزندان سرای عاطفه ها به دیدار مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات،دکتر بهمن حاجات نیا رفتند وبا اهدای گل  ولادت حضرت علی(ع) روز پدر را به ایشان تبریک گفتند.

دکتر بهمن حاجات نیا مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات در این دیدار با مورد تفقد قرار دادن فرزندان سرای عاطفه ها گفت : اهتمام ما حمایت و توجه به توانمندی ها و استعدادهای فرزندانمان است .

دکتر بهمن حاجات نیا در ادامه گفت : هرگز نگاه ترحم آمیز به این عزیزان نداریم و هدف توجه به توانمندی ایشان است .

بهمن حاجات نیا گفت : در سرای عاطفه ها فرزندان توانمند و هنرمندی داریم که افتخارات بسیاری را بخش های علمی ، هنری و فرهنگی و ورزشی کسب نمودند .
وی افزود : این عزیزان در مسابقاتی که برای خانواده بزرگ پارک سلامت روان برگزار شد مقام های ارزنده ای کسب نمودند .

وی در ادامه گفت : قطعا حضور این عزیزان برکت پارک سلامت روان است و توانمند سازی این عزیزان هدف نهایی ما است.

وی خاطرنشان کرد: این دیدارها موجب تقویت روحیه فرزندان شده و برای ما نیز دارای برکات وآموزه های فراوانی است که باید این دیدارها را افزایش دهیم در خاتمه از مسئولین ، مربیان و مددکاران مرکز سرای عاطفه ها تشکر و خدمت به فرزندان را دارای اجری اخروی دانست و توفیق ایشان را از درگاه یکتای بی همتا مسئلت نمود.

مرکز خیریه نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست سرای عاطفه ها زیر مجموعه ی پارک سلامت روان از سال هشتاد و پنچ مشغول با ظرفیت بیست نفر به فعالیت در زمینه نگهداری، آموزش و پرورش پسران بی سرپرست و بد سرپرست می باشد این مجموعه آموزش های لازم در جهت حضور موفق پسران در جامعه و کسب آگاهی در زمینه مهارت های زندگی توسط کادر مجرب و مربیان و روان‌شناسان کارآزموده و متخصص صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

فرزندان سرای عاطفه ها