هم‌افزایی نهاد‌هادر رفع مشکلات شیرخوارگاه حضرت ولیعصر (عج)
هم‌افزایی نهاد‌هادر رفع مشکلات شیرخوارگاه حضرت ولیعصر (عج)

جانشین فرمانده قرارگاه حضرت احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس گفت: به منظور رفع مشکلات شیرخوارگاه حضرت ولیعصر(عج) به عنوان تنها شیرخوارگاه استان فارس آمادگی هرگونه همکاری داریم.

به گزارش پگاه خبر؛سرهنگ پاسدارهاشم جمالی در بازدید از مرکز شیرخوارگاه حضرت ولیعصر (عج) شیراز ضمن بررسی مشکلات و نیازمندی‌های این مرکز بر ضرورت هم‌افزایی نهادها با یکدیگر برای رفع مشکلات این مرکز تأکید کرد و گفت: به منظور رفع مشکلات شیرخوارگاه حضرت ولیعصر (عج) آمادگی هرگونه همکاری داریم.
وی با تأکید بر اینکه سپاه همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد، گفت: به منظور خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی مأموریت‌های مختلفی را در طول سال انجام می‌دهیم که قطعاً از این به بعد هم یاری‌رسان این مرکز خواهیم بود.
شیرخوارگاه حضرت ولیعصر (عج) شیراز تنها شیرخوارگاه استان فارس است که در شهر صدرا واقع شده است و در آن از ۹۰ کودک نگه‌داری می‌شود و از محل کمک‌های خیران اداره می‌شود.
در پایان این بازدید هدایایی در قالب بسته‌های فرهنگی آموزشی تفریحی و سبد کالا جهت کودکان و همچنین هدایایی به کادر آن مرکز اهدا شد و از حسین کشاور، خیر ثابت این مرکز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

هم‌افزایی نهاد‌هادر رفع مشکلات