عملیات اجرایی طرح بسیج آبرسانی به ۳۷۳روستای استان 
عملیات اجرایی طرح بسیج آبرسانی به ۳۷۳روستای استان 

به گزارش پگاه خبر؛فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح بسیج آبرسانی به روستاهای استان گفت: این طرح ها با اعتباری بیش از ۵۱۳ میلیارد تومان در ۳۷۳ روستا اجرا می شود. سردار بوعلی، زمان اجرای این طرح های آبرسانی را  ۳۰ ماه اعلام کرد و افزود: در این مدت ۵۴۳ کیلومتر […]

به گزارش پگاه خبر؛فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح بسیج آبرسانی به روستاهای استان گفت: این طرح ها با اعتباری بیش از ۵۱۳ میلیارد تومان در ۳۷۳ روستا اجرا می شود.
سردار بوعلی، زمان اجرای این طرح های آبرسانی را  ۳۰ ماه اعلام کرد و افزود: در این مدت ۵۴۳ کیلومتر شبکه گذاری، حفر ۱۵ چاه، تجهیز ۴۵ چاه، ساخت ۵۷ مخزن زمینی بتنی، ۲۱ مخزن هوایی و ۲۳ کیلومتر برق رسانی اجرا می شود.

او گفت: با بهره برداری از این طرح ها ۳۰۴ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می شوند.

اسماعیل قزل سفلی گفت: این پروژه در ۳۷۳ روستای استان فارس در قالب ۴۵ پروژه مجتمع چند روستایی و تک روستایی آغاز می‌شود.
او گفت: این عملیات در ۲۰ شهرستان اجرایی می‌شود و تعداد ۸۴ هزار خانوار و جمعیت ۳۰۴ هزار نفر با این طرح ملی بسیج آبرسانی از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.
جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی و سازندگی سپاه فجر استان فارس با اشاره به جزئیات اجرای پروژه گفت: در این عملیات بیش از ۵۴۳ کیلومتر خط انتقال و شبکه داخلی آبرسانی اجرا می‌شود و مدت زمان آن نیز ۳۰ ماه هدف‌گذاری شده است.
قزل سفلی گفت: در این طرح نزدیک به ۵۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری پلی اتیلن، ۳۵ کیلومتر گالوانیزه و تجهیز ۴۵ حلقه چاه، حفر ۱۵ حلقه چاه، ۵۷ مخزن زمینی، ۲۱ مخزن هوایی و اجرای موتورخانه و پمپاز و ۲۳ کیلومتر برق‌رسانی عملیاتی می‌شود.
او گفت: براساس اعلام دستگاه‌های متولی ۵۶۴ روستا در استان فارس مشکل آب دارند که با اجرای طرح بسیج ملی آب‌رسانی بخش قابل توجه‌ای از این مشکل حل خواهد شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

عملیات اجرایی طرح