مددکاری یعنی وارث خلق علوی و پیرو اهل بیت (ع)
مددکاری یعنی وارث خلق علوی و پیرو اهل بیت (ع)

پیام تبریک دکتر بهمن حاجات نیا مدیر عامل پارک، سلامت روان حاجات بمناسبت ولادت امام علی (ع) و روز مددکار

به گزارش پگاه خبر؛پیام تبریک دکتر بهمن حاجات نیا مدیر عامل پارک، سلامت روان حاجات بمناسبت ولادت امام علی (ع) و روز مددکار

بنام یکتای بی همتا

فرا رسیدن میلاد مولود کعبه ، روز پدر و سالروز گرامیداشت یگانه مددکار عالم حضرت علی (ع) را خدمت همه پدران و مددکاران سرزمین مهربانی و خوبی ها ، ایران اسلامی و بزرگ تبریک عرض می نمایم.

همکارم تو را می گویم: ای یار فداکار و با ایمان ای مددکار مهربان ، روزت که روز میلاد همه خوبی هاست و روز تولد امیر مومنان (ع) حضرت مولاست مبارک باد.

همکارم تو را می گویم که چشم عزیزانی هستی که چشمی برای دیدن ندارد ، دست افرادی هستی که دستی برای گرفتن ندارند، پای خوبانی هستی که پایی برای آمدن و طلب کردن ندارند ، تفکر افرادی هستی که ذهنی پویا و فعالی را ندارند تا مطالبه کنند .

مددکاری یعنی عشق ، عشق به همنوع و عشق به خوبی کردن و فراموش کردند .

مددکاری شغل نیست ، عشق ورزیدن به انسانیت و انسان بودن است ، مددکاری یعنی وارث خلق علوی و پیرو اهل بیت (ع) بودن ، این روز را خدمت جامعه بزرگ مددکاری سرزمینم تبریک عرض نموده و برای دانشجویان رشته مددکاری مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز توفیق و پیروی از پیشوای متقیان مولی الموحدین علی (ع) و دستگیر از توان خواهان و نیازمندان با حفظ کرامت والای انسانی را مسئلت دارم.

ولادت با سعادت یگانه مددکار عالم علی (ع) را خدمت همکاران پرتلاش خودم در پارک سلامت روان حاجات و مراکز تابعه ،مرکز خیریه و توانبخشی نگهداری از معلولین ذهنی تلاش
( پسر بالای ١۴ سال) ، مرکز خیریه و توانبخشی نگهداری از معلولین ذهنی دختر فاطمه الزهرا( دختر بالای ١۴ سال)، هتل سالمندی پارک سلامت روان حاجات( نگهداری شبانه روزی از سالمندان عزیز در قالب هتل) ، خانه پناهگاهی تلاش ( پسر بالای ١۴ سال) و همه کسانی که دل در گرو خدمت به محرومان دارند تبریک و آرزوی توفیق و سلامتی دارم .

دکتر بهمن حاجات نیا مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات

انتهای پیام/

مددکاری