فرماندهان دردستیابی به موفقیت ماموریت‌های محوله تاثیرگذارهستند
فرماندهان دردستیابی به موفقیت ماموریت‌های محوله تاثیرگذارهستند

به گزارش پگاه خبر؛سردار بوعلی،فرمانده سپاه فجر استان فارس،با تاکید بر نقش تاثیرگذار فرماندهان و مدیران در موفقیت ماموریت ها، گفت: فرماندهان و مدیران یکی از ارکان اساسی و تاثیرگذار در فرآیند دستیابی به موفقیت در کار‌ها و ماموریت‌های محوله هستند و نقش فرمانده در هدایت مجموعه و نیرو‌ها به سمت اهداف غیرقابل چشم پوشی […]

به گزارش پگاه خبر؛سردار بوعلی،فرمانده سپاه فجر استان فارس،با تاکید بر نقش تاثیرگذار فرماندهان و مدیران در موفقیت ماموریت ها، گفت: فرماندهان و مدیران یکی از ارکان اساسی و تاثیرگذار در فرآیند دستیابی به موفقیت در کار‌ها و ماموریت‌های محوله هستند و نقش فرمانده در هدایت مجموعه و نیرو‌ها به سمت اهداف غیرقابل چشم پوشی است.
او گفت: روحیه جهادی، تفکر بسیجی و اخلاقمداری شاخصه‌های اصلی یک فرمانده پیشرو و موفق هستند که باید در فرآیند انتصاب فرماندهان و مدیران مورد توجه قرار بگیرند.
فرمانده سپاه فجر گفت: نیرو‌های مسلح در اوج آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی هستند و جوانان مومن و انقلابی در نیرو‌های مسلح با روحیه حسینی و ایثار آماده مقابله و پاسخ دندان شکن به هرگونه تهدید هستند.
حجت الاسلام محمودی زاده نیز با تبریک فرارسیدن ایام ولادت امیراامومنین حضرت علی (علیه السلام)، گفت: “ولایتمداری” شاخصه اصلی فرماندهان و مدیران در سپاه است و آنچه سپاه را از سایر نیرو‌های نظامی متمایز کرده و به آن برتری می‌بخشد همین اتکاء به آموزه‌های اسلام و فرهنگ عاشورایی است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر گفت: دو مولفه مهم خودسازی و معنویت افزایی همواره باید مورد توجه فرماندهان قرار داشته باشد و ارتقاء این مولفه‌ها را در کارکنان مجموعه‌های تحت مدیریت خود نیز پیگیری کنند.

آئین معارفه جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس با حضور سردار یداله بوعلی، حجت الاسلام محمودی زاده و جمعی از فرماندهان و مسئولان استان، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار حسن عبداله زاده بعنوان جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس معرفی شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

 فرماندهان