تجلیل از موسسات خیریه استان با حضور استاندار فارس
تجلیل از موسسات خیریه استان با حضور استاندار فارس

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه، در آیین تجلیل از موسسه‌های خیریه استان فارس با اشاره به اینکه توفیق اقدام به کار خیر شامل همه افراد توانمند و دارای موفقیت مالی مناسب نمی‌شود، عنوان کرد: خیران عزیز باید از بابت این موهبت که از سوی خداوند نصیب آنها شده سپاسگزار باشند. استاندار فارس ضمن ابراز […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه، در آیین تجلیل از موسسه‌های خیریه استان فارس با اشاره به اینکه توفیق اقدام به کار خیر شامل همه افراد توانمند و دارای موفقیت مالی مناسب نمی‌شود، عنوان کرد: خیران عزیز باید از بابت این موهبت که از سوی خداوند نصیب آنها شده سپاسگزار باشند.

استاندار فارس ضمن ابراز خرسندی از اینکه تعدادی از سازمان های خیریه مردم نهاد در استان به سامانه یکپارچه موسسات خیریه پیوسته و در این سامانه ثبت نام کرده‌اند، اظهار کرد: این اقدام در پیشبرد اهداف موسسات خیریه و رفع مشکلات گامی موثر خواهد بود.

دکتر ایمانیه با بیان اینکه بی تردید مهمترین اقدام خیر برای افرادی که به کمک نیاز دارند توانمندسازی آنها است، از مسئولان موسسه های خیریه خواست در مواردی که این امکان وجود دارد، به اصلاح آموختن ماهیگیری را در اولویت قرار دهند؛ چرا که نتیجه این روش همه زندگی افراد را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی برای فاصله گرفتن از وابستگی مددجویان و رفتن به سمت توانمندسازی و مشارکت آنها اقدامات خیر را بسیار موثر تر می‌کند یاد آور شد: مشارکت سبب ایجاد همکاری و هم افزایی بیشتر و نتیجه بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/سمیه یگانه

تجلیل از موسسات