احداث تماشاخانه مهر مرودشت موجب تقویت زیرساخت فرهنگی است
احداث تماشاخانه مهر مرودشت موجب تقویت زیرساخت فرهنگی است

به گزارش پگاه خبر؛حمیدرضا قانعی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، امروز (جمعه ۲۲ بهمن) در مراسم کلنگ زنی تماشاخانه «مهر» در مرودشت به مناسبت دهه فجر گفت: احداث این تماشاخانه موجب تقویت زیر ساخت های فرهنگی هنری مرودشت و موجب خیر و برکت برای اهالی فرهنگ و هنر شهرستان خواهد شد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

به گزارش پگاه خبر؛حمیدرضا قانعی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، امروز (جمعه ۲۲ بهمن) در مراسم کلنگ زنی تماشاخانه «مهر» در مرودشت به مناسبت دهه فجر گفت: احداث این تماشاخانه موجب تقویت زیر ساخت های فرهنگی هنری مرودشت و موجب خیر و برکت برای اهالی فرهنگ و هنر شهرستان خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: به کمک نماینده و مسئولان شهرستان مرودشت، پرداختن به زیرساخت ها، توسعه و رونق بیشتری پیدا خواهد کرد.
وی اضافه کرد: مرودشت دارای هنرمندان مطرحی در سطح استان و کشور است که در حال درخشش هستند و شایسته امکانات ریشه ای و در خور شان بیشتری هستند.
قانعی تاکید کرد: امیدواریم با افزایش زیرساخت های فرهنگی در این شهرستان، اتفاقات خوبی برای مرودشت رقم بخورد و با ریشه کن شدن بیماری کرونا مجددا شاهد حضور پررنگ جوانان در عرصه های فرهنگی، ادبی و هنری این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

احداث تماشاخانه