سامانه سخت افزاری پرداخت الکترونیک تاکسی بامشارکت بخش خصوصی
سامانه سخت افزاری پرداخت الکترونیک تاکسی بامشارکت بخش خصوصی

پیمان باباخانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز از راه اندازی سامانه سخت افزارهای پرداخت الکترونیکی و خدمات هوشمند تاکسی های شهری با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش پگاه خبر؛پیمان باباخانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز از راه اندازی سامانه سخت افزارهای پرداخت الکترونیکی و خدمات هوشمند تاکسی های شهری با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: این پروژه برای ناوگان تاکسی بسیار حائز اهمیت بوده و پس از مطالعات و بررسی های بسیار اجرایی گردید.

وی افزود: حذف پرداخت های خرد و نقدی با استفاده از کارت های بانکی و کارت بلیط (کارت شهروندی)، QR کد و کیف پول الکترونیکی یکی از ویژگی های مهم این پروژه می باشد.
او اضافه کرد: شرایط ویژه چون اعطای تسهیلات مالی و پرداخت تمامی سود ایجادشده ناشی از تراکنش ها به بهره‌برداران و رانندگان محترم و زحمتکش تاکسی تعلق می گیرد.
باباخانی، بیمه رایگان حوادث و سرقت این سخت افزار را نیز از مزایای این پروژه دانست.
او همچنین گفت: پرداخت کلیه هزینه ها و مبالغ ایجاد زیرساختها توسط شهرداری شیراز انجام شده و توسعه ساختارهای چون پرداخت الکترونیک و اعطای بسته های کمک هزینه مانند لاستیک، باتری، روغن و … نیز در دستورکار سازمان می باشد.
باباخانی، ارائه خدمات غیرحضوری از طریق بستر اینترنت و نرم افزار تلفن همراه را یکی دیگر از مزایای این پروژه برشمرد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

سامانه سخت افزاری