پخش نواهای انقلابی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه فارس
پخش نواهای انقلابی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه فارس

به گزارش پگاه خبر؛سید تقی سهرابی،مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس،امروز (چهارشنبه ۲۰ بهمن) با اعلام برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: جشنواره تلویزیونی «نواهای انقلابی» به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه فارس پخش می شود. مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: […]

به گزارش پگاه خبر؛سید تقی سهرابی،مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس،امروز (چهارشنبه ۲۰ بهمن) با اعلام برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: جشنواره تلویزیونی «نواهای انقلابی» به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه فارس پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: این جشنواره تلویزیونی کبرای اولین بار در ایام الله دهه فجر روی آنتن می رود و برای هنرمندان و گروه های سرود در شهرستان های استان فرصتی فراهم می کند تا استعدادها و توانمندی جوانان و نوجوانان انقلابی این سرزمین را به عرصه ظور برساند.

وی اضافه کرد: پس از پایان دهه فجر، سه گروه برتر سرود شهرستانی به انتخاب واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای فارس، سازمان بسیج هنرمندان استان و آرای مردم برگزیده خواهند شد و به آنها جوایزی اهدا می شود.

سهرابی با اشاره به سایر برنامه های این ایام عنوان کرد: در پخش زنده برنامه «فجر دلگشا» از شبکه فارس یکی از گروه های سرود شهرستان استان فارس به اجرای برنامه می پردازند.

وی اعلام کرد: با فراخوان واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای مرکز فارس، گروه های سرود شهرستان های استان با موضوع های ایران سربلند، من انقلابیم، جمهوری اسلامی، شهیدان انقلاب، عید استقلال آزادی و امام  و رهبری در برنامه «فجر دلگشا» حضور می یابند و به اجرا می پردازند.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

پخش نواهای انقلابی