نگاه ویژه مسئولین به ورزش نابینایان و کم بینایان
نگاه ویژه مسئولین به ورزش نابینایان و کم بینایان

رئیس هئیت ورزش های نابینایان وکم بینایان استان خواستار توجه مسئولین، به هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس شد . توجه و تخصیص اعتبارات لازم برای به حرکت در آوردن چرخ ورزش نابینایان و کم بینایان امری حیاتی است.

به گزارش پگاه خبر؛حمید آزرمی رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت : از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون هیچ اعتباری به هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس داده نشده است .
رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس در ادامه گفت: ضمن تبریک انتصاب آقای دکتر صفر پور در راس امور ورزش و جوانان استان فارس خواستار نگاه ویژه مسئولین و مشارکت سایر دستگاه های اجرایی از ورزش نابینایان و کم بینایان شد .
پیگیری امور ورزشی عزیزان نابینا و کم بینا نیاز اعتبارات لازم و فراتر از سایر هیئت های ورزشی دارد هزینه های تامین اردوهای ورزشی و اعزام های تیم ورزشی نابینایان و کم بینایان بسیار سنگین است و به تنهایی از عهده هیئت نابینایان و کم بینایان بر نمی آید.
حمید آزرمی رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان گفت:
با توجه به توانمندی عزیزان ورزشکار نابینا و کم بینا و کسب افتخارات فراوان برای استان پهناور فارس در تمامی رشته های ورزشی نابینا و کم بینا و پیگیری امور قهرمانان عزیزمان نیاز حمایت مالی ویژه دارد .

آزرمی در پایان افزود: دلگرمی عزیزان ورزشکار نابینا و کم بینا با حضور مسئولین و حمایت های روحی و مالی محقق میگردد.

انتهای پیام/سمیه یگانه

نگاه ویژه مسئولین