راه اندازی ۳۰ باجه پست بانک روستایی به مناسبت دهه فجر
راه اندازی ۳۰ باجه پست بانک روستایی به مناسبت دهه فجر

به‌گزارش پگاه خبر؛با حضور ویدئوکنفرانسی بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در روستای جرسقان از توابع بخش مرکزی شیراز باجه بانکی این روستا به صورت نمادین و همزمان با ۲۹ باجه در روستا‌های سطح استان فارس به بهره برداری رسید. سهرابی، افتتاح این باجه‌ها در روستا‌های استان را موجب افزایش نقاط تماس و بهره مندی […]

به‌گزارش پگاه خبر؛با حضور ویدئوکنفرانسی بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در روستای جرسقان از توابع بخش مرکزی شیراز باجه بانکی این روستا به صورت نمادین و همزمان با ۲۹ باجه در روستا‌های سطح استان فارس به بهره برداری رسید.
سهرابی، افتتاح این باجه‌ها در روستا‌های استان را موجب افزایش نقاط تماس و بهره مندی مردم این مناطق از خدمات مالی و بانکی و در نتیجه توسعه و رفاه برای اهالی این روستا‌ها عنوان کرد.
او گفت: راه اندازی این باجه‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال صورت گرفته است و زمینه برای اشتغال پایدار حداقل ۶۰ نفر نیز فراهم شده است.
فاطمه دهقانی مدیرشعب پست بانک استان فارس نیز گفت: با افتتاح باجه پست بانک روستای جرسقان، کارگاه‌ها و صنایع کوچک مستقر​در شهرک صنعتی شیراز و روستا‌های علی آباد قره باغ، گچی، سلطان آباد و دودمان که در نزدیکی جرسقان قرار دارند، تحت پوشش خدمات پست بانک قرار گرفتند.
او گفت: با افتتاحات امروز، تعداد باجه‌های فعال پست بانک در روستا‌های استان فارس به ۳۳۷ باجه افزایش یافت که توسعه خدمات الکترونیک در روستا‌های استان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

راه اندازی ۳۰ باجه پست