دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با خانواده شهید امدادگر
دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با خانواده شهید امدادگر

مدیر عامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان فارس و هیات همراه به مناسبت دهه فجر، با خانواده شهید فهندژ سعدی شهید امدادگر جمعیت هلال احمر، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پگاه خبر؛حسین درویشی،مدیر عامل جمعیت هلال احمر،در این دیدار اظهار کرد: شهدا و ایثارگران در روزهای سخت، از کشور، انقلاب و دین و آیین خود دفاع کردند و ما امیدواریم توفیق خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران را نه به معنای مادی و بلکه به معنی قدرشناسی، داشته باشیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان فارس نیز بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بهادری افزود: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و کیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.
در این بازدید، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت، مسئول پایگاه مقاومت بسیج، مسئول روابط عمومی و کارشناسان واحد امداد و نجات و روابط عمومی جمعیت هلال احمر فارس، مدیر عامل را همراهی نمودند.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

دیدار مدیر عامل جمعیت