محکومیت ۱۲ میلیاردی دو قاچاقچی خشکبار 
محکومیت ۱۲ میلیاردی دو قاچاقچی خشکبار 

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در خصوص جزئیات این پرونده گفت: مقادیر زیادی خشکبار خارجی از یک کامیون در حومه شهر شیراز کشف شد. سالاری گفت: خشکبار مکشوفه تحت عنوان دانه‌های روغنی بارنامه شده بود و به سمت تهران در حال حمل بود که توسط مامورین نیروی انتظامی متوقف شد. او گفت: […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در خصوص جزئیات این پرونده گفت: مقادیر زیادی خشکبار خارجی از یک کامیون در حومه شهر شیراز کشف شد.

سالاری گفت: خشکبار مکشوفه تحت عنوان دانه‌های روغنی بارنامه شده بود و به سمت تهران در حال حمل بود که توسط مامورین نیروی انتظامی متوقف شد.

او گفت: دو نفر در این رابطه  شناسایی و بازداشت و متهمان در بازجویی‌های انجام شده در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی شیراز اعتراف کردند که محموله مکشوفه را بطور قاچاق وارد کشور کردند و با جعل اسناد و مدارک مربوطه سعی در انتقال آن به مرکز کشور را داشتند که ناکام ماندند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط خشکبار مکشوفه و جریمه ۱۲ میلیارد ریالی دو متهم پرونده صادر کرد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

محکومیت ۱۲ میلیاردی