تولیت شاهچراغ(ع):شهید رنجبرخادم افتخاری حرم مطهر بودند
تولیت شاهچراغ(ع):شهید رنجبرخادم افتخاری حرم مطهر بودند

به گزارش پگاه خبر؛سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تشرف به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، با حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت این بارگاه منور دیدار و گفتگو کرد. حجت الاسلام و المسلمین کلانتری در این دیدار، ضمن تبریک چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی […]

به گزارش پگاه خبر؛سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تشرف به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، با حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت این بارگاه منور دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام و المسلمین کلانتری در این دیدار، ضمن تبریک چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر از شهدای نیروی انتظامی فارس اظهار کرد: شهید رنجبر از نیروهای حافظ امنیت کشور و خادم افتخاری حرم مطهر بودند. اِن شاءالله خداوند روح ایشان را با ارواح طیبه شهدای گرانقدر اسلام محشور کند.
وی ادامه داد: وقتی نحوه شهادت دردناک شهید رنجبر و رفتار پلیس ایران را با پلیس کشورهایی نظیر آمریکا که با آن طرز فجیع، آن فرد سیاهپوست را به قتل رساند، مقایسه می کنیم، به مظلومیت و حقانیت نظام، انقلاب و نیروهای انتظامی کشور، بیش از پیش آگاه می شویم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

تولیت شاهچراغ(ع)